۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۰۰۶۱۷
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

کارگران از مؤلفه های اصلی رشد اقتصادی هستند

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به نقش کارگر در افزایش تولید و رشد اقتصاد، گفت: این قشر از مؤلفه های اصلی رشد و شکوفایی اقتصادی هستند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به جایگاه کارگر و نقش این قشر در جامعه، بیان داشت: رونق تولیدات داخلی در سایه زحمات کارگران حاصل می شود.

وی با اشاره به زحمات کارگان در بخشهای مختلف و تلاش برای برونق اقتصادی کشور، افزود: برای جبران زحمات این قشر باید حقوق و مزایای آنان مورد توجه قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان اظهار داشت: تولید کشور و رونق اقتصادی در خانواده، استان و کشور مدیون و مرهون زحمات کارگران است.

وی با اشاره به ضرورت اقدام و عمل برای رونق اقتصادی ادامه داد: با استفاده از توان داخلی کشور و تقویت نیروهای داخلی می توان در افزایش تولیدات نقش آفرینی کرد.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به نقش کارگران در زمینه های اجتماعی و اقتصادی خاطرنشان کرد: با استفاده از توانایی این قشر می توان در راستای خودکفایی نقش آفرین شد.

وی در ادامه شأن و جایگاه کارگران را مقدس خواند و گفت: پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) از قشر کارگر و کشاورز بودند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال باید اقدام عملی صورت گیرد و با حمایت از کارگران زمینه فعالیت و حضور آنان در عرصه تولید را فراهم کرد./302/9459/ب1

ارسال نظرات