۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۰۰۵۹۷
آیت الله ممدوحی:

تعرض به شیخ عیسی قاسم آل خلیفه را در مسیر انقراض قرار می‌دهد

آیت الله ممدوحی با اشاره به پیامدهای تعرض به شیخ عیسی قاسم برای رژیم آل خلیفه گفت: حکومت بحرین یقین بداند که در مسیر انقراض حکومت خود قدم برداشته است.
ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدامات ظالمانه رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین و شیخ عیسی قاسم، حملات ددمنشانه این رژیم به مردم و تعرض به منزل شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد.

وی افزود: دشمن هر مقدار عصبانی تر باشد و فریاد بیشتری بزند دلیل بر آن است که آن کار و نقطه و مؤثر بوده و آثار فوق العاده ای دارد، ادیان و ملل و نحل در دنیا بسیار است؛ اما بر نقاطی همانند بحرین و یمن دست گذاشته اند و بر مردم آن در راستای اهداف خود فشار می آورند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: در هند 5 هزار نوع مذهب از پرستش مدفوع تا پرستش حیوانات وجود دارد اما کاری به کار آن ها ندارند اما جاهایی همانند یمن و بحرین را تحت فشار بسیاری قرار داده اند که نشان می دهد این نقاط بسیار مهم هستند.

وی ادامه داد: مسلمانان باید بدانند که این نقطه های خیلی مؤثر باید محفوظ بماند و در این مسیر باید مردم بحرین و یمن را یاری کنند، همه باید بدانند که اسلحه، زور و برخوردهای خشن و ظالمانه نمی تواند فکر را از بین ببرد.

آیت الله ممدوحی با اشاره به پیامدهای تعرض به شیخ عیسی قاسم برای رژیم آل خلیفه ابراز داشت: اگر حکومت بحرین نسبت به آیت الله عیسی قاسم تعرضی کند باید یقین بداند که در مسیر انقراض حکومت خود قدم برداشته است.

وی با اشاره به وظیفه علما و مسؤولان کشورهای اسلامی نسبت به تحولات بحرین، عنوان کرد: مسؤولان و علمای کشورهای اسلامی در این زمینه مسؤولیت مهم و سنگینی بر دوش دارند و هرکاری که از دست آن ها بر می آید را باید انجام دهند./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات