۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۵۰۰۵۸۸
در راستای تبیین افکار امام خمینی صورت می گیرد؛

برگزاری ۹ همایش بصیرتی در شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری ۹ همایش در راستای تبیین دیدگاه‌ ها و افکار امام خمینی(ره) در مراکز شهرستان‌های استان خبر داد.
رحلت امام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشست اعضای ستاد ارتحال امام خمینی (ره) این استان که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تبریک سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، گفت: در راستای برگزاری مراسمات سالروز بزرگداشت امام راحل کمیته‌ های فرهنگی هنری، مساجد، دانش ‌آموزی، روستایی، بسیج، هیأت‌های مذهبی، ایثارگران، زنان، اصناف، فضاسازی و ستاد نماز جمعه تشکیل شده‌اند.

وی از برگزاری 9 همایش در راستای تبیین دیدگاه‌ ها و افکار امام خمینی(ره) در مراکز شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: این همایشها در روز 14 خردادماه جاری از ساعت 18 و همراه با جزءخوانی قرآن کریم، سخنرانی و صرف افطار برگزار می ‌شود.

گرجی با اشاره به برگزاری همایش تبیین محکمات دیدگاه‌های امام خمینی(ره) در مصلای بزرگ شهرکرد، اظهار کرد: برگزاری مراسم ارتحال امام در تپه نور الشهدا، برگزاری عصر شعر بیداری اسلامی، برگزاری همایش جوانان و برگزاری دعاهای ندبه و کمیل از شاخص‌ترین برنامه‌های ویژه سالروز ارتحال امام در شهرکرد خواهد بود.

رییس شورای تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه کمیته ‌های اجرایی بزرگداشت سالروز ارتحال امام مؤظفند تا پنج خردادماه برنامه‌های خود به ستاد برگزاری مراسم تحویل دهند، خاطرنشان کرد: در برنامه‌ های ویژه سالگرد ارتحال امام در استان 14 محور مشخص شده است که به تبیین افکار، دیدگاه‌ها و رفتار امام راحل در موضوعات متفاوت می ‌پردازد.

این مقام مسؤول ايام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خميني(ره) را فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه رفیع ولایت ‌فقیه در کشور دانست و افزود: پيروي از ولایت ‌فقیه، حمايت از مستضعفان، حفظ وحدت و يكپارچگي، دفاع از پابرهنگان و محرومان جامعه، استکبارستیزی، خدمت بی‌منت به مردم از آرمانهايی بود که امام همواره بر آنان تأکید داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حفظ نظام در رأس تأکیدات امام خمينی(ره) است، خاطرنشان کرد: برای تداوم عزت اسلامي، انديشه‌ها و آرمان‌های امام خمينی(ره) بايد بازخوانی شوند و در تدوين و تبيين سيره ايشان تلاش مضاعفی در سطح كشور انجام گيرد.

مسؤول کمیته مراسم ستاد ارتحال امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری، ۱۵ خرداد را نقطه عطفی در تاريخ معاصر و سرآغاز نهضت انقلاب اسلامی ايران دانست و خاطرنشان كرد: ايجاد پيوند توده‌های مسلمان با مرجعيت دينی، رسوايی جریانهای ملی و غیرمذهبی، نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت و پيروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژيم ستم‌شاهی از مهم‌ترین پیام‌های ۱۵ خرداد است./۲۰۲/۹۴۵۷/ب۱

ارسال نظرات