۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۰۰۵۷۳
روحانی اهل تسنن لبنان:

آل‌سعود نوکر آمریکا و اسرائیل است

عضو تجمع علمای مسلمان لبنان با محکومیت حمله به منزل شیخ عیسی قاسم، آل سعود را نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی خواند.
شیخ صهیب حبلی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی رییس جمعیت الفت لبنان حمله خونین نیروهای آل خلیفه به منطقه الدراز بحرین را محکوم کرد و اظهار داشت: خاندان آل خلیفه که تحت اوامر حاکمان و مشایخ آل سعود قرار دارد، با یورش به منطقه الدراز و بازداشت همه اعضای منزل شیخ عیسی قاسم به همه حرمت ها و ارزش ها تجاوز کرده است.

وی افزود: حاکمان بحرین به وحشی هایی مبدل شدند که هیچ حد و مرزی برای جنایت های خود قائل نیستند. آنچه در عوامیه عربستان و الدراز بحرین رخ می دهد یک اقدام خطرناک و جنایتکارانه علیه شهروندان این مناطق به شمار می آید.

در ادامه پیام آمده است: مشکل ملت بحرین و شهروندان العوامیه این است که به فلسطین «بله» و به اسرائیل «نه» گفته و اصلاحات سیاسی در کشورشان را به صورت مسالمت آمیز مطالبه کردند. آل سعود و آل خلیفه به این دلیل در حال انتقام گرفتن از آنان هستند و جنایت هایی مرتکب می شوند که بی شباهت به جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین نیست.

شیخ صهیب حبلی ادامه داد: حمله خونین و وحشیانه در منطقه الدراز یکی از نمودهای نشست اسلامی ـ آمریکایی در ریاض است که طی آن دونالد ترامپ خود را ولی اسلام معرفی کرد. این در حالی است که سعودی ها هیچ ارتباطی به  اسلام نداشته و نوکر و برده آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی تصریح کرد که اسلام بر حرمت قتل انسان های بی گناه تأکید داشته و همچنین حاکمان را به اجرای توصیه های الهی فراخوانده است نه اینکه به قتل و تخریب و فساد بپردازند.

عضو تجمع علمای مسلمان لبنان خاطرنشان ساخت: نظام های عقب افتاده منطقه به درخواست آمریکا و اسرائیل تلاش می کنند تا مساله فلسطین کاملا به پایان برسد و در این راستا به حامیان فلسطین نظیر حزب الله و سوریه و ملت بحرین و شیعیان العوامیه حملهور می شوند. آنان هر که ندای فلسطین سردهد را هدف قرار می دهند./980/ب902/د

ارسال نظرات