۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۰۰۳۶۴
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

سفر ترامپ به عربستان دورهمی ائتلاف حامیان تروریسم بود

رضایی با اشاره به سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه خاورمیانه، گفت: سفر ترامپ به عربستان و نشست با سران عرب در واقع ائتلاف آشکار حامیان تروریسم بود.
محسن رضایی- صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، سردار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی که به مناسبت سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در بجنورد برگزار شد، با اشاره به سفر رییس جمهور جدید آمریکا به عربستان به‌ عنوان نخستین سفر خارجی ترامپ در مقام ریاست جمهوری، اظهار کرد: سفر ترامپ به عربستان و نشست او با سران عرب نشان‌دهنده ائتلاف آشکار حامیان تروریسم بود.

وی با بیان اینکه این‌گونه اقدامات سبب گسترش تروریسم و ناامنی در منطقه خاورمیانه می‌شود، افزود: این ائتلاف حامی تروریسم تاکنون چندین بار امتحان خود را پس داده و نتیجه‌ای جز افزایش خشونت و کشت و کشتار نداشته است.

رضایی خاطرنشان کرد: کشورهای استکباری غربی و در رأس آنها آمریکا از سال‌ها پیش حامی اصلی تروریست‌ها بوده و در واقع خود این کشورها گروه‌های تروریستی را تشکیل داده و تقویت و تجهیز کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، گفت: باید رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان امروز تشریح و تبیین شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امنیت، آرامش و ثبات امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پیوند ناگسستنی مردم با رهبری و ولایت فقیه و آمادگی و اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی کشور است.

وی تصریح کرد: این مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی سبب ترس و واهمه دشمنان شده؛ اما باید همواره مراقب توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آنها باشیم؛ زیرا دشمنی دشمنان با نظام اسلامی ریشه‌ای و بنیادین بوده و همچنان ادامه دارد.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار کرد: اعتقاد و اتکای مردم به خداوند و حضور آنها در صحنه‌های مختلف انقلاب و نظام اسلامی ازجمله انتخابات عامل حرکت روبه‌جلو و مستمر نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف است.

سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی هم در این مراسم، گفت: روحیه و حرکت جهادی و انقلابی و داشتن بصیرت و دشمن‌شناسی سبب تحقق اهداف متعالی انقلاب و نظام اسلامی می‌شود./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات