۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۰۰۳۳۲
رییس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم:

مردم خستگی ناپذیر بحرین به زودی طعم آزادی را خواهند چشید

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با اشاره به تحولات اخیر در بحرین، گفت: با وعده اهل بیت(ع) پیروزی نهایی با مظلومان و مستضعفان خواهد بود و به زودی مردم شجاع، آزادی‌خواه و خستگی‌ناپذیر بحرین طعم آزادی را خواهند چشید.
واعظ موسوی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تحولات اخیر بحرین و شدت یافتن اعتراضات مردم این کشور در پی حکم ظالمانه آیت الله شیخ عیسی قاسم، ابراز داشت: روحانیت شیعه همواره در متن مردم بوده و با مشکلات و سختی هایی که برای مردم پیش می آید آشنا هستند.

رییس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم اظهار داشت: علما و روحانیان با توجه به شناختی که از مشکلات موجود دارند، همیشه درصدد رفع آن ها بوده و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم بیان داشت: آیت الله شیخ عیسی قاسم به عنوان یک روحانی برجسته شیعی که در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، درس آزادگی و جوانمردی را فراگرفته است، در متن جامعه بحرین زندگی می کند و با زوایای زندگی مردم آن کشور آشنایی کامل دارد و درصدد رفع آن ها است.

وی تأکید کرد: حکومت دست نشانده بحرین برای اثبات زورگویی خود به استکبار، با ایجاد خفقان در جامعه، همه آزادی اندیشان را به بند کشیده و پاسخگوی مطالبات و اعتراضات حق طلبی مردم هم نیستند.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آیت الله شیخ عیسی قاسم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به این که وی با تأسی از اهل بیت(ع) و سرور و سالار شهیدان(ع) از هیچ تلاشی برای خدمت به مستضعفان فروگذار نکرده، حکومت بحرین با این عالم وارسته برخوردهای سنگین و ناجوانمردانه انجام می دهد.

وی افزود: نه فقط شیخ عیسی قاسم که همه روحانیت شیعه، خود را از مردم و با مردم می دانند و با ایجاد محدودیت ها از سوی حکام دست نشانده و استکباری، از دفاع از مظلومان که برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) است، دست نخواهند کشید.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی در پایان گفت: با وعده اهل بیت(ع) موفقیت و پیروزی نهایی با مظلومان و مستضعفان خواهد بود و ظالمان و مستکبران به سزای اعمال خود خواهند رسید؛ ان شاءالله به زودی مردم شجاع، آزادی خواه و خستگی ناپذیر بحرین طعم آزادی را خواهند چشید./840/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات