۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۰۰۳۰۴
نماینده مقام معظم رهبری در عراق:

مصادره خمس سرقت و بدعت در دین است

نماینده حضرت آیت الله خامنه‎ای در واکنش به حکم دادگاه آل‎خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم خاطرنشان کرد: مصادره خمس سرقت و بدعت در دین است.
آیت الله سید مجتبی حسینی

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده حضرت آیت الله خامنه‎ای در عراق به مناسبت صدور حکم ظالمانه دادگاه آل‎خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است: حکومت بحرین در حاشیه سفر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به منطقه، حکم ظالمانه‎ای و غیر شرعی علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم صادر کرد.

نماینده حضرت آیت الله خامنه‎ای در عراق اظهار داشت: آل‎خلیفه با مصادر خمس، مال مردم را به سرقت برد، بدعتی در دین ایجاد و در حق مراجع تقلید ظلم کرد.

در این پیام تصریح شده است: آل‎خلیفه ابتدایی‎ترین حقوق مردم بحرین نظیر حق رای و شرکت در سرنوشت کشورشان را نادیده می‎گیرد و به شدت آنان را قلع و قمع، بازداشت، سلب تابعیت و به خانه شیخ عیسی قاسم یورش برده و جمعی از محافظانش را بازداشت کردند.

آیت الله حسینی خواستار تجدید نظر در حکم دادگاه آل‎خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم شد و خاطرنشان کرد: ما این حکم ظالمانه را محکوم و بر ضرورت احقاق حقوق مردم بحرین تاکید می‎کنیم./994/ب۹۰۳/د

ارسال نظرات