۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۰۰۲۹۱
امام جمعه قرچک:

ملت ایران با تکیه بر فرهنگ بسیجی دربرابر استکبار جهانی ایستادگی کرده است

امام جمعه قرچک گفت:‌ امروز ملت ایران با تکیه بر فرهنگ بسیجی در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کرده و به واسطه این فرهنگ بر توطئه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی فائق خواهد آمد.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی قرچک حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی قرچک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان قرچک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صبح امروز در گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

مسؤولان و خانواده معظم شهدا با حضور در جوار شهدای گمنام ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، مزار  این شهدا را گلباران کردند .

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در این مراسم یکی از روزهای پر افتخار در تاریخ ایران اسلامی را سوم خرداد دانست و گفت: این روز، روز پیروزی رزمندگان اسلام، جندالله و حزب الله حقیقی است.

وی فتح خرمشهر را نماد ایثار و مقاومت ملت در برابر توطئه استکبار دانست و افزود: امروز این ایثار و مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی می تواند ملت ایران را پیروز میدان کند.

امام جمعه قرچک با بیان اینکه هرچه داریم محصول جهاد و شهادت است، ابراز کرد: استقلال، پیروزی، امنیت و آزادی امروز، مرهون مجاهدت های شهدا است.

وی با اشاره به خطبه هایی از نهج البلاغه، تصریح کرد: جهاد دری از درهای بهشت است که بر روی اولیای خاص خدا باز خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیلی رزمندگان اسلام را عقل سلیم و اهل عمل بر شمرد و یادآور شد: این رزمندگان در قرآن کریم مورد تحسین واقع شده اند، اگرچه کمترینند اما همه از آنها بهره مند می شوند.

وی در ادامه با گلایه از جایگاه نامناسب بهره وری از تفکر و اندیشه مجاهدین و شهدای اسلام، تأکید کرد: باید دید امروز چه اندازه بازخوانی و عمل به وصیت نامه این شهدا مورد اهمیت قرار گرفته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک ضمن تشکر از همه نظامیانی که ولایتمداری خود را اثبات کرده اند، اذعان کرد: امروز ملت ایران با تکیه بر فرهنگ بسیجی در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کرده است و به واسطه این فرهنگ بر توطئه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی فائق خواهد آمد .

در ادامه مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به نظر همه تحلیلگران جنگ، گفت:  عملیات بیت المقدس، یک عملیات باور نکردنی و غیر قابل تصور بود.

وی خاطرنشان کرد: همه رزمندگان اسلام مذعن به حضور امداد های غیبی در آن عملیات بودند.

رییس شورای اداری شهرستان قرچک در پایان با بیان اینکه امروز همه مدیون شهدایی هستیم که بدون هیچ چشم داشتی جان خود را فدا کردند، افزود: در عملیات بیت المقدس شاهد عملیاتی کاملاً هماهنگ و شجاعانه از سوی رزمندگان اسلام بودیم که همه نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند./202/804/ب1

ارسال نظرات