۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۵۰۰۲۵۸
یکی از مراجع تقلید عراق:

عاملان حمله به منزل رهبر شیعیان بحرین در دنیا و آخرت مجازات می شوند

یکی از مراجع تقلید عراق یورش ظالمانه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد.
حضرت آیت الله شیخ محمد یعقوبی، از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ محمد یعقوبی از مراجع تقلید عراق امروز طی پیامی یورش نظامیان رژیم آل‎خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: مساجد و منازل علما از مکانهایی هستند که خداوند متعال ارزش و احترام بسیاری برای آن‎ها قائل است بنابراین همه مومنان و عقلا این اقدامات نیروهای امنیتی بحرین را محکوم می‎کنند.

وی با اشاره به اینکه اولین بار نیست که رژیم آل‎خلیفه به مساجد، حسینیه‎ها، منازل علما و مومنان یورش می‎برد، اظهار داشت: هر دلیلی که برای این عملیات آورده شود، غیر قابل قبول است و عاملان چنین اقدامی در دنیا و آخرت مستحق مجازات هستند.

وی به رژیم آل‎خلیفه نسبت به انجام مجدد چنین اقدامات ننگینی هشدار داد و خاطرنشان کرد: از مسؤولان بحرینی می‎خواهیم که با حکمت و عاقلانه نسبت به امور مختلف رفتار کنند زیرا چنین رفتارهایی قلب انسان‎های بسیاری را به درد میآورد.

این مرجع تقلید خواستار حل مشکلات به وسیله گفت‎وگو شد و تصریح کرد: آل‎خلیفه باید به خواسته‎های مشروع برادران بحرینی توجه کند.

گفتنی است که رژیم آل‎خلیفه صبح امروز به منزل حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین یورش بردند که طی این اقدام وحشیانه یک تن کشته، 100تن زخمی و 150 تن دیگر بازداشت شدند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات