۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۵۰۰۱۸۵
آیت‌الله ایمانی:

اهمیت حوزه علمیه خواهران از حوزه علمیه برادران کمتر نیست

خواهرانی که توفیق تحصیل در حوزه را دارند و در این راه گام برداشته‌اند، هم خود را و هم وابستگان و خانواده‌های خود را بیمه کرده‌اند.
آيت الله ایمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، آیت‌الله اسداله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز، در نخستین جلسه مجمع خیرین حوزه‌های علمیه خواهران فارس که پیش از ظهر امروز در حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز برگزار شد، گفت: اهمیت حوزه خواهران از حوزه علمیه برادران بیشتر است، خواهرانی که توفیق تحصیل را به نحوی که خدا دستور داده و پیامبران سفارش کرده‌اند، دارند و در این راه گام برداشته‌اند، هم خود را و هم وابستگان و خانواده‌های خود را بیمه کرده‌اند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، افزود: امیدواریم که توفیق بهره‌مند شدن جامع و کامل از عنایات ویژه حضرت احدیت در این ماه نورانی نصیب همه مؤمنین و ارادتمندان مکتب اهل‌بیت(ع) باشد و جمع حاضر هم از این فضای آماده حداکثر استفاده معنوی را ببرند.

آيت‌‌الله ایمانی بیان کرد: تشکیل انجمن خیرین حوزه‌های علمیه خواهران آغازی است مبارک که آثار و برکات آن پایدار خواهد ماند و نتایج و عواید این کار جامعه اسلامی ما را بهره‌مند خواهد کرد.

وی تصریح کرد: حوزه‌های خواهران نه تنها استان فارس بلکه باید استان‌های دیگر و خارج از کشور را هم پاسخگو باشند، از استان فارس این انتظار است.

امام‌ جمعه شیراز ادامه داد: مردم فارس در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند که نمونه آن انجمن خیرین سلامت است، خیرین سلامت در کل کشور به برکت استان فارس راه افتاد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان‌های خیر ساز از سوی مسؤولان، گفت: بیمارستان‌هایی افتتاح شده است که مردم ساخته‌اند و این نشان می‌دهد که مردم فارس همیشه پیش قدم و پیش قراول هستند، به لطف خدا در امر حوزه هم پیش قدم خواهند بود و گامهای موثر خواهند برداشت.۲۰۲/ب۱/919/

ارسال نظرات