۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۴۹۹۷۸۸

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی

پیام تشکر نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پی حضور با شکوه مردم در انتخابات، برگزاری ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان و برگزاری ۱۵۰۰ جلسه قرآنی طی ماه مبارک رمضان در استان از جمله اخبار کوتاه خراسان جنوبی است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پی حضور پرشکوه و حماسی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیام تشکر و قدردانی صادر کرد.

در پیام نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی آمده است: تبریک به ملت عزیز ایران که با مشارکت بالای خود جشن بزرگ جمهوری را رقم زدند و اقتدار و عظمت ایران اسلامی را بیش از پیش ایجاد کردند، تقدیر و سپاس از رهبر معظم انقلاب اسلامی که با دعوت به حضور، زمینه ایجاد این رویداد بزرگ را فراهم آوردند.

حجت الاسلام عبادی گفت: تبریک به همه منتخبان شوراها و نیز رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر روحانی، آرزو دارم در دوره جدید خدمت وی به استان مظلوم خراسان جنوبی توجه ویژه ای شود.

وی افزود: امیدوارم جهت کاهش فاصله طبقاتی، توجه به محرومان، ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال جوانان، پاسداری از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی، مبارزه با مفاسد اقتصادی که ملت را سخت رنجور کرده و انجام وعده هایی نظیر رفع سایر تحریم‌ها و برنامه‌های ارائه شده، موفق باشند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جا دارد از حضور همه کاندیداها در انتخابات شوراها و نیز ریاست جمهوری و حامیان آن ها تشکر شود، چرا که اگر آنان نبودند و تلاش نمی کردند چنین مشارکت بالا و جشن بزرگ مردم سالاری تحقق پیدا نمی کرد.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: آنچه خوب است مورد توجه همه ما قرار گیرد، این است که عرصه رقابت به اتمام رسیده، بنابراین همه کمک کنیم تا دولت آینده در جهت خدمت به مردم موفق باشد چرا که موفقیت دولت ها موجب سرافرازی نظام و ملت عزیز ایران اسلامی است.

وی افزود: بی گمان نقد منصفانه، رساندن صدای مردم عزیز به مسؤولان را از وظایف خود دانسته و آن را موجب اصلاح امور می دانم و در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد.

تخلف انتخاباتی در خراسان جنوبی گزارش نشده است

حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا، معاون فرهنگی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی امروز در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی اظهار داشت: هم استانی ها با حضور باشکوه خود در پای صندوق های رای، حماسه دیگری را رقم زدند.

وی گفت: این حضور پرشور مردم سبب یاس دشمنان شد و دشمنان این انقلاب و نظام متوجه شدند که جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مردمی دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی افزود: ملت ایران با توجه به پایبندی که به ارزش های نظام اسلامی دارند، پای اهداف خود ایستاده اند و هرگز عقب نشینی نمی کنند.

حجت الاسلام وحدانی نیا با بیان اینکه مسؤولان باید قدردان مردم باشند، تصریح کرد: امیدواریم دولت دوازدهم با همت و انگیزه مضاعف در جهت خدمت رسانی به مردم حرکت کنند.

وی ادامه داد: بحث برد و باخت در انتخابات معنا ندارد و برنده واقعی این انتخابات مردم هستند که حضور پرشوری در این حماسه داشتند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه کاندیداها و طرفداران آن ها بعد از پایان رقابت ها با همدلی و همفکری در راستای پیشرفت نظام تلاش کنند، خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشته ایم و تخلفاتی که واصل شده قبل از انتخابات بوده که در حال رسیدگی است.

1500 جلسه قرآنی طی ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی برگزار می شود

حجت الاسلام احمد رضایی، سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی طی ایام ماه مبارک رمضان برنامه های مطلوبی پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه ۹۸۲ نفر طی ماه مبارک رمضان فعالیت تبلیغی خواهند داشت، گفت: از این تعداد ۲۵۰ نفر بومی و ۷۳۲ نفر نیز اعزامی از حوزه های علمیه مشهد و قم هستند.

حجت الاسلام رضایی از فعالیت ۱۲۰ مشاور مذهبی خواهران خبر داد و بیان کرد: همچنین ۱۵۰ نفر از مبلغین بومی ساکن در روستاها از تحصیل کرده و ملاهای محلی فعالیت خواهند داشت.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری یک هزار و ۵۰۰ جلسه قرآنی طی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و افزود: برگزاری کلاس های قرآنی قرائت، حفظ و مفاهیم توسط موسسه ها و خانه های قرآنی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: اجرای طرح «با قرآن در رمضان» از دیگر برنامه های پیش بینی شده بوده که در راستای اجرای آن جلسات محوری جزء خوانی، مفاهیم و تفسیر قرآن برگزار می شود.

حجت الاسلام  رضایی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان، بیان کرد: روزه داری در این ماه روح و روان را آرامش داده و باعث تندرستی و سلامتی جسم می شود./۳۰۳/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات