۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۴۹۹۷۵۰
معاون فرهنگی اوقاف لرستان:

مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه ماه مبارک رمضان در لرستان برگزار می شود.
معاون فرهنگی اوقاف

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف در همه شهرستانها بیان داشت: برگزیدگان مرحله شهرستانی در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن‌ کریم در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی اندیشیده شده است.

وی محوریت برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن ‌کریم را در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعاخوانی عنوان و خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو مقطع برادران و خواهران بالای ۱۸ سال برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی در ادامه افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان در رشته ‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعا خوانی و تفسیر قرآن برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات تفسیر قرآن بیان داشت: این مسابقات در رشته‌های تفسیر حفظ موضوعی قرآن ‌کریم با موضوع سبک زندگی اسلامی، تفسیر سوره مبارکه رعد و یوسف از تفسیر نمونه و تفسیر نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان یادآور شد: آزمون مسابقات تفسیر چهاردهم تیرماه سال جاری برگزار می شود./303/9459/ب1

ارسال نظرات