۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۹۹۷۱۶
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان:

انتخابات، کامل ترین شکل حکومت مردم سالاری نظام اسلامی است

حجت الاسلام جوانمردزاده با اشاره به اینکه مردم با حضور در انتخابات، جشن ملی بزرگی را به وجود آوردند، گفت: کاملترین شکل حکومت مردم سالاری نظام اسلامی با انتخابات تجلی می یابد.
حجت الاسلام جوانمردزاده انتخابات

حجت‌الاسلام عبدالباری جوانمردزاده، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه خاطرنشان کرد: همه مردم با حضور در انتخابات، جشن ملی بزرگی را به وجود آوردند که مورد غبطه دشمنان و اذعان رسانه های بیگانه قرار گرفت.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان با بیان اینکه مردم اذعان به حفظ رأی شان از سوی انقلاب و نظام اسلامی دارند، افزود: خارجی ها با توجه به حضور رسانه های آنها در پوشش انتخابات، معترفند که کاملترین شکل حکومت مردم سالاری نظام اسلامی با انتخابات تجلی می یابد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نظام کاملا مردمی با اراده جمعی و حضور تمام عیار ملت ایران برای همه رسانه های خارجی به اثبات رسید، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب بیان کردند، رأی مردم امانت است و همه مسؤولان و در رأس آنها شورای نگهبان حافظ و امانت دار رأی مردم خواهد بود و همواره رسانه ها و نهادهای جمعی داخلی بر چنین امری تأکید و معترف هستند.

حجت الاسلام جوانمردزاده با اشاره به اینکه رسانه ها و رادیوهای بیگانه معترف به حفظ آرای ملت از سوی نظام هستند، گفت: فعالیت های رییس جمهور منتخب با توجه به مناظره های صورت گرفته پیش از پیش مورد توجه و اهتمام مردم قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولیت رییس جمهور در 4 سال آینده سنگین تر و باید به نگاه جمعی و تعهدات اسلامی داده شده پایبند و عمل کند./303/9456/ب1

ارسال نظرات