۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۹۹۷۰۵
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

دستاورد خارجی حضور پرشور در انتخابات پیروزی رهبرانقلاب است

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه رییس جمهور منتخب باید از ظرفیت سایر نامزدها و طرفداران آنها استفاده کند، گفت: دستاورد خارجی حضور پرشور در انتخابات پیروزی رهبرانقلاب و ملت ایران و دلبستگی و تأیید بیش از ۷۰ درصد ملت ایران به روند انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه است.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین حضور پرشور و بیش از 70 درصدی ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت ماه عنوان داشت: چنین حضوری دلگرمی کشورهای مظلوم جهان، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی و خوشحالی رهبر معظم انقلاب را به همراه داشت و جهانیان اعتراف دارند که ملت ایران با همه طیف ها و گرایش ها، ندای رهبری را لبیک گفت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان شادی رهبر انقلاب، امام امت و شهدا از حضور چشمگیر مردم در انتخابات افزود: برای منتخب ملت ایران آرزوی موفقیت داریم و عمل به وعده ها و تقید به آنها را در برنامه چهارساله خواستاریم تا اشتغال، رفاه، امنیت، ارزانی، مسکن، مبارزه با فساد و عدم تبعیض را شاهد باشیم.

این مقام مسؤول با اشاره به تنوع اندیشه ها، تضارب افکار و مناظره های شورآفرین اظهار داشت: برخی گفتمان ها در مناظره ها غیرقابل قبول بوده و خطوط قرمز و حریم ها در جامعه اخلاق مدار ما را مراعات نکرد؛ هر چند که در گرم کردن تنور انتخاباتی بی تأثیر نبود.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه رییس جمهور منتخب باید از ظرفیت سایر نامزدها و طرفداران آنها استفاده کند، ابراز داشت: عزم و جزم، اخلاق مداری و محبت از سوی رییس جمهور را برای همه اقشار مردم خواستاریم.

وی با اشاره به اینکه سلامت انتخابات در نظام اسلامی برای همگان مبرهن و آشکار است، خاطرنشان کرد: سیستم های نظارتی و بازرسی وابسته به شورای نگهبان و دولت، قوه قضاییه، نیروی انتظامی و گزارش های مستند شده از سوی نهادهای اطلاعاتی، تخلفات صورت گرفته در روند انتخابات را در اختیار شورای نگهبان قرار می دهند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه تخلفات صورت گرفته در سطح روند انتخابات از سوی ستادها و جریان ها در اختیار شورای نگهبان قرار گرفته است، اظهار داشت: حقوق دانان و فقهای با ایمان، تقوا و دلسوز و قانون مدار تخلفات صورت گرفته را دقیق بررسی خواهند کرد و تصمیم الهی ـ اسلامی اتخاذ می کنند.

این مقام مسؤول بهترین ناظر بر انتخابات را خود ملت برشمرد و گفت: باید خوشحال و شاکر خداوند از چنین حضوری باشیم و امیداوریم خروجی مبارکی از چنین انتخابی برای ایران و جهان اسلام حاصل و فرصتی برای اجرای اندیشه های امام، رهبرمعظم انقلاب و شهدا در حوزه قانون اساسی برای دولتمردان حاصل شود.

حجت الاسلام سپهر خدمت صادقانه، انقلابی، جهادی و بی ریا برای ملت ایران را خواستار و اظهار داشت: دستاورد خارجی حضور پرشور در انتخابات پیروزی رهبرانقلاب و ملت ایران و دلبستگی و تأیید بیش از 70 درصد ملت ایران به روند انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه است و از جنبه داخلی نیز رییس جمهور منتخب، سخنان منتقدان و نقدهای صورت گرفته بر دولت پیشین را شنید از این رو باید با دست پُر برای چهارسال آینده برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور شعارهای جدیدی را طی مناظرات سر داد، خاطرنشان کرد: وظیفه دولت برای اجرای برنامه ها سنگین تر شده و امیداوریم خدمات گسترده تری را شاهد باشیم./302/9456/ب1

ارسال نظرات