۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۴۹۹۵۴۹
امام جمعه مسیری:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، نمایشی از اقتدار ایرانی و اسلامی بود

اما جمعه مسیری گفت: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات دیروز، توانستند نمایشی از اقتدار ایرانی و اسلامی را برای جهانیان عرضه کنند.
انتخابات

حجت‌الاسلام سیدعلی خرسندی، امام جمعه مسیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، با تبریک این حضور حماسی ملت همیشه در صحنه ایران، گفت: این حضور حداکثری سبب یأس و نومیدی دشمنان ایران اسلامی می‌شود.

وی این حضور پرشور مردم در انتخابات را در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: مردم ایران با حضور چشم‌گیر خود پای صندوق‌های رأی، توانستند نمایشی از اقتدار ایرانی و اسلامی را به جهانیان به تماشا بگذارند.

حجت‌الاسلام خرسندی با بیان اینکه مسؤولان امر، انتخابات را خوب برگزار کردند اظهار داشت: هم شورای نگهبان، هم وزارت کشور، هم نیروی انتظامی و سپاه و هم بسیج، توانستند کارنامه قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

امام جمعه مسیری پیروز و برنده واقعی این انتخابات را ملت ایران دانست که با حضور حداکثری خود و به نمایش گذاشتن دموکراسی اسلامی، توانستند دشمنان را به عقب‌نشینی وادار کنند.

به گفته وی، در ادبیاتی که نظام سلطه بعد از این حضور حماسی به کار برد، نشان می‌دهد که این حضور پرشور مردم، چقدر در عقب‌نشینی آنان موثر بوده‌ است.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش کرد وانمود کند که مردم و ملت به روحانیت پشت کرده‌ است اما در این انتخابات ثابت شد که اعتماد مردم به روحانیت به قوت خود باقی است و بلکه بیشتر هم شده‌ است.

حجت‌الاسلام خرسندی با بیان اینکه این انتخابات دو پیام مهم داشت اظهار کرد: پیام مهم این انتخابات که وجهه خارجی دارد، "نه" به تمام نظام سلطه است و مردم گفتند که ما متکی به خدا، معصومین، قرآن، ولایت فقیه و وحدت و همدلی هستیم.

امام جمعه مسیری با خاطرنشان کردن اینکه انتخابات دیروز یک پیام داخلی هم دارد و آن برای مسؤولان است تصریح کرد: مسؤولان باید قدر مردم را بیش‌ازپیش بدانند که همیشه سر بزنگاه با حضور پرشور خود، حماسه می‌آفرینند و دشمن را ناکام می‌کنند.

وی وظیفه اصلی مسؤولان را در قبال این حضور پرشور و حداکثری، رفع مشکلات اشتغال، ازدواج، مسکن، رفع مشکلات اداری مردم دانست و گفت: مسؤولان اگر بیش از پیش همت کنند برای رفع این مشکلات اساسی مردم، شاید بخشی از حماسه‌آفرینی مردم را جبران کنند./302/825/ب1

ارسال نظرات