۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۹۹۱۳۵
حماسه ۹۶/ قالیباف در جمع مردم اردبیل:

حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی مهری مجدد بر حقانیت نظام و انقلاب است

قالیباف در جمع مردم اردبیل حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی را مهری مجدد بر حقانیت نظام و انقلاب دانست و گفت: امروز حضور پرشور و شکوه مردمی در پای صندوق‌های رأی، روز جشن جمهوریت نظام است.
قالیباف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، محمدباقر قالیباف، پیش از ظهر امروز با حضور در صندوق رأی گیری مسجد حضرت ابوالفضل‌(ع) شهرک سینای اردبیل پس از رأی دادن در جمع خبرنگاران، خاطرنشان کرد: حضور مردم افتخاری برای نظام اسلامی و مهری مجدد با هر گرایش و سلیقه بر حقانیت نظام و انقلاب است.

وی افزود: مردم امروز همانند سال های گذشته نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی ایران برخاسته از میان مردم است و در واقع با این حضور پرشور و شکوه مردمی در پای صندوق‌های رأی، روز جشن جمهوریت نظام است.

قالیباف گفت: به طور قطع بعد از  انتخابات تمامی رقابت‌ها به پایان رسیده و آغاز کار و خدمت در مبارزه با فقر و مشکلات اقتصادی آغاز می‌شود و امیدواریم که با هر گرایشی در راستای خدمت به مردم گام برداریم.

وی با اشاره به مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: مشارکت مردم در این دوره از انتخابات در استان اردبیل و بالطبع آن در کل کشور در سطح عالی بوده و برگ زرینی دیگر بر تاریخ انقلاب رقم می خورد.

قالیباف افزود: در این شرایط که حضور مردم را در سراسر کشور در پای صندوق‌های رأی به صورت باشکوه شاهد هستیم، این توفیق را دارم در جمع ملت شهیدپرور، ولایتمدار و همیشه باغیرت اردبیل باشم تا برای قدردانی از تلاش‌های آنها حضور یابم چرا که قرار بود در روز سه‌شنبه سفری به اردبیل داشته باشم ولی به خاطر مشغله کاری نتوانستم در این روز در جمع مردم اردبیل حاضر شوم.

وی اظهار کرد: به پاس قدردانی از مردم شریف استان اردبیل امروز در این منطقه حضور پیدا کرده و در یکی از مناطق محروم همراه با همه مردم رأی خود را به صندوق انداختم تا حماسه‌ای دیگر با همدلی و همیاری یکدیگر در تاریخ کشور رقع بزنیم./937/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات