۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۴۹۹۱۲۸
حماسه ۹۶/ آیت الله سلیمانی:

حضور مردم نشان دهنده دلدادگی به نظام است/ دشمنان ایران؛ ناکام‌ترین افراد امروز

آیت الله سلیمانی حضور مردم در انتخابات را نشان دهنده دلدادگی به نظام دانست و گفت: امروز دشمن در تلاش است تا واگرایی مردم نسبت به انتخابات را نشان دهد اما ملت ما در مقابل با حضور گسترده خود دشمن را ناکام می‌کنند.
حضور مردم نشان دهنده دلدادگی به نظام است/ دشمنان ایران؛ ناکام‌ترین افراد امروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دقایقی پیش با حضور در دبیرستان شهید بهشتی زاهدان رأی خود را به صندوق شماره 68 شهرستان زاهدان انداخت.

وی در حاشیه حضور خود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: حضور پرشور و مشارکت مردم حکایت از آکاهی و بصیرت و درک زمان دارد.

وی ادامه داد: باید از مردم بصیر و فهیم و متین که هر لحظه احساس کنند نظام به پشتیبان نیاز دارد به صحنه می‌آیند تشکر و قدردانی کرد.

آیت الله سلیمانی مردم را بسیار جلوتر از مسؤولان دانست و عنوان کرد: مردم به قدر کافی بر وضعیت کشور تسلط دارند و دوست و دشمن را می‌شناسند.

وی اظهار داشت: امروز دشمن در تلاش است تا واگرایی مردم نسبت به انتخابات را نشان دهد اما ملت ما در مقابل با حضور گسترده خود دشمن را ناکام می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان حضور مردم در انتخابات را نشان دهنده دلدادگی به نظام توصیف کرد و گفت: مردم ما با این حضور زنده بودن، پویایی و در صحنه بودن با به جهانیان نشان می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما از مملکتی هستیم که هم تاریخ تمدن ما افتخارآمیز است و هم تاریخ تدین ما مایه افتخار است./202/831/ب1

ارسال نظرات