۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۹۹۱۲۱
حماسه ۹۶/ حجت الاسلام رضوی مهر:

امروز روز آشفتگی دشمنان اسلام و انقلاب است

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با اشاره به شیطنت دشمنان نظام اسلامی درانتخابات، گفت: امروز روز آشفتگی چهره کریه ترامپ، نتانیاهو و حکام بی خرد آل سعود است.
گفت وگوی تفصیلی رسا با حجت الاسلام رضوی مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم صبح امروز رأی خود را به صندوق انداخت و ابراز داشت: یقین کردم هر حجتی که ملت ایران را به همه وجود می شناسد و تکریم می کند و اتصال بعد از خدا به ایشان دارد رهبری معظم انقلاب است که فرمود روز انتخابات در ۲۹ اردیبهشت روز جشن ملت ایران است.

وی در ادامه با بیان این که حضور مردم در شعبه های اخذ رأی شگفت آور است، گفت: شاهد پرحماسه ترین حضور مردان و زنان ایران اسلامی در انتخابات بودم.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: امروز بعد از حضور سردار قاسم سلیمانی در صف مدافعان حرم آل الله، امتداد آن صف را مردم در پای صندوق های رأی ادامه داده بودند و رهبری مدبرانه ثابت کرند پیروز اصلی ملت ایران هستند.

وی در ادامه با اشاره به شیطنت دشمنان نظام اسلامی در انتخابات گفت: امروز روز آشفتگی چهره کریه ترامپ، نتانیاهو و حکام بی خرد آل سعود است.

حجت الاسلام رضوی مهر در پایان گفت: به همه نامزدهای انتخاباتی که تنور انتخابات را گرم کردند، تبریک می گوییم و امید است که رقابت ها به رفاقت تبدیل شود و اجازه عداوت به شیاطین انس و جن داده نشود./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات