۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۴۹۹۱۰۶
حماسه ۹۶/ حجت الاسلام والمسلمین قائینی:

حضور در انتخابات به معنای بصیرت و آگاهی در رسالت اجتماعی است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی قائینی گفت: شرکت در انتخابات نه تنها لازم و ضروری است بلکه جزء ضروری ترین کارها است و شرکت در انتخابات نشان از هوشیاری، بیداری و آگاه بودن به رسالت هر شخص در زندگی اجتماعی و سیاسی است.
قائینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی قائینی، استاد درس خارج حوزه علمیه همدان، صبح امروز رأی خود را به صندوق انداخت و با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات امری ضروری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات و رأی به کاندیداهای مورد نظر از وظایف دینی و عقلی هر مسلمانی است چرا که سرنوشت ما در این زمان بر عهده آنان قرار گرفته است. 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی قائینی در ادامه افزود: شرکت در انتخابات نه تنها لازم و ضروری است بلکه جزء ضروری ترین کارها است و شرکت در انتخابات نشان از هوشیاری، بیداری و آگاه بودن به رسالت هر شخص در زندگی عادی است.

وی افزود: تمام کسانی که دوستدار کشور، دین، فرهنگ و امور جزیی خود هستند با رأی دادن مشت محکمی به کسانی که علیه ملت ایران یاوه گویی می کنند، بکوبند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در پایان گفت: ما باید قدرت سیاسی و اجتماعی خود را به دشمنان نشان دهیم و با قدرت و استحکام هر چه بیشتر انقلاب اسلامی و آرمان های امام و شهدا را به پیش ببریم./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات