۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۴۹۹۰۴۷
حماسه ۹۶/آیت الله دری نجف آبادی:

مردم با خلق حماسه ای ماندگار مهر تاییدی بر نظام اسلامی زدند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت بزرگ ایران نشان داده اند که در هر شرایطی هوشمندانه و مقتدر پای نظام اسلامی و انقلابشان هستند و امروز نیز با خلق حماسه ای ماندگار مهر تایید دیگری بر نظام اسلامی می زنند
آیت الله دری نجف آبادی رای خود را در صندوق انداخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ساعات اولیه روز جمعه با حضور در شعبه 212 سیار شهری اراک رای خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، به صندوق انداخت.

آیت الله دری نجف آبادی در حاشیه این رخداد در جمع خبرنگاران گفت: ملت بزرگ ایران در 40 سال اخیر نشان داده اند که در هر شرایطی هوشمندانه و مقتدر پای نظام اسلامی و انقلابشان هستند و امروز نیز با خلق حماسه ای ماندگار مهر تایید دیگری بر نظام اسلامی می زنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در این فرآیند ملی یک بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را ناامید می کنند و حضور معنادارشان در پای صندوق های رای سرمایه ای عظیم برای کشور است و تداوم راه امام راحل، خون مقدس شهدا و مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه اراک ادامه داد: بر اساس فرمایش های مقام معظم رهبری رای ملت امانت است و برنده نهایی انتخابات مردم فهیم ایران اسلامی هستند.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: حضور مردم از ساعت های اولیه انتخابات تاکنون به حدی است که دوستان انقلاب را شاد و دشمنان نظام اسلامی را از توطئه پراکنی مایوس کرده است.

نماینده ولی قیه در استان مرکزی گفت: هر فردی که به عنوان رییس جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی انتخاب شود برگزیده مردم و قابل احترام برای همگان است و باید با حمایت قاطع او را در پیشبرد ماموریت ها و تکالیفی که برعهده اش گذاشته می شود، یاری کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: پس از رای گیری و اعلام نتایج رقابت ها باید به رفاقت تبدیل شود و همه بازیگر صحنه برادری و مودت باشیم و اتحاد و انسجام می را تقویت کنیم.

به گزارس رسا، یکهزار و 70 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و یکهزار و 420 شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی دایر شده است.

در این دوره از انتخابات پنج هزار و 828 نامزد برای تصاحب 177 کرسی شورای اسلامی در شهرها و 2 هزار و 669 کرسی شورایی روستایی در استان مرکزی با هم رقابت دارند.

شایان ذکر است، 24 هزار نفر در استان مرکزی کار برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند./202/842/ب1

ارسال نظرات