۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۴۹۸۹۵۵
نماینده ولی فقیه در ایلام:

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و انقلابی است

امام جمعه ایلام گفت: نظامی که اقتدار، صلابت و استحکامش به واسطه پشتیبانی اکثریت مردم باشد قطعا همواره در موضع قدرت و قدرتمند خواهد بود از این رو شرکت در انتخابات وظفه شرعی، انقلابی، اسلامی و ملی است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، ضمن دعوت مردم استان ایلام به شرکت چشمگیر در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: حضور پورشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری عیار چانه زنی نظام اسلامی در جهان، منطقه و مجامع بین المللی را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی بعد از حضور حماسی و شور انگیز ملت ایران می فهمند که با چه نظامی سروکار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان کرد: نظامی که اقتدار، صلابت و استحکامش به واسطه پشتیبانی اکثریت مردم باشد قطعا همواره در موضع قدرت و قدرتمند خواهد بود از این رو شرکت در انتخابات یک وظفه شرعی، انقلابی، اسلامی و ملی است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه فردا یوم الله است افزود: ملت ایران با حضور حماسی و شورانگیز خود اعجاب جهانیان را بر می انگیزند و این بهترین جواب به یاوه گوی های نظام سلطه و شرکای غربی خواهد بود.

وی در پایان بیان داشت: فردا روز سرنوشت سازی برای کشور و ملت ایران است بحمدالله این شور و هیجانی را که شاهد بودیم قطعا حضور پور شوری را در پای صندوق های اخذ رای رقم خواهد زد و پیروزی برای ملت ایران اسلامی و شکست سنگینی برای آمریکا و شرکای غربی او خواهد بود./۳۰۲/۸۷۹/ب۱

ارسال نظرات