۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۹۸۹۳۶
امام جمعه قلعه گنج:

حضور مردم در انتخابات اوج بصیرت، آگاهی و یکپارچگی است

حجت الاسلام نجنو گفت: مردم با حضور خود در انتخابات اوج بصیرت، آگاهی و یکپارچگی را به نمایش خواهند گذاشت و با حضور خود در پای صندوق های رأی مشت محکمی به دهان دشمن خواهند زد.
نجنو

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات نماد اقتدار نظام و نماد دموکراسی است که مردم در این مملکت سرنوشت کشور خود را خود رقم می زنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام نمی توانند اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نظاره کنند، افزود: همواره حضور مردم در انتخابات یک پشتوانه قوی برای نظام است و حضور پرشور و حداكثرى واجدان شرايط رأى دادن در پای صندوقهاى رأى، سنگرى پرافتخار و غرورآفرين براى حمايت از نظام و جامعه اسلامى انقلابى مى‏ سازند.

امام جمعه قلعه گنج تصریح کرد: مردم با حضور خود در انتخابات اوج بصیرت، آگاهی و یکپارچگی را به نمایش خواهند گذاشت و با حضور خود در پای صندوق های رأی مشت محکمی به دهان دشمن خواهند زد.

حجت الاسلام نجنو خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات و حضور پرشور و آگاهانه مردم، میتواند کمک چشم‌گیری به پیشرفت کشور و جامعه داشته باشد، و دشمن درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، از این رو اساسی ترین تکلیف امروز جامعه حفظ وحدت و یکپارچگی و حضور در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات برگزار شده بعد از انقلاب اسلامی باحضور بالای خود نشان داده اند پشتیبان نظام هستند، بیان کرد: این در حالی است که دشمنان به دنبال متهم کردن ایران به نبود دموکراسی در ایران هستند.

امام جمعه قلعه گنج ادامه داد: فردا روز سرنوشت کشور به دست مردم رقم خواهد خورد و مردم با تحقیق فردی متدین، کارآمد و انقلابی را انتخاب می کنند و با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمانهای جمهوری اسلامی تجدید پیمان می بنددند.

حجت الاسلام  نجنو یادآور شد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کردند که با بصیرت در انتخابات شرکت می کنند و انتخابات در ایران نماد مردم سالاری است، از این رو افرادی باید انتخاب شوند که بتوانند مشکلات کشور را مرتفع سازند./۳۰۲/۹۷۰۹/ب۱

ارسال نظرات