۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۴۹۸۹۱۳
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم کسی را انتخاب کنند که در تحقق اهداف اسلام تواناتر باشد

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با بیان این که حضور مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می کند، گفت: مردم کسی را انتخاب کنند که در تحقق اهداف اسلام موفق تر و تواناتر باشد و کاستی های موجود را رفع کند.
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید و اظهار کرد: حضور در انتخابات در جمهوری اسلامی معنای بسیار مهم و عظیمی دارد وقتی که ملت در انتخابات حضور پیدا کرد این در حقیقت به این معنا است که ملت بر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی که در اول انقلاب سر داده است، هنوز پایبند به آن است.

وی بیان کرد: حضور در انتخابات نشان دهنده آن است که این ملت مستقل و حافظ استقلال خود است و زیر بار سلطه نمی رود و نمی خواهد بر کسی هم سلطه ای ایجاد کند و حضور در انتخابات نشان از آن دارد که این ملت طالب آزادی است؛ آزادی های که اسلام به او داده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی تصریح کرد: این ملت دنبال احقاق حقوق انسانی، سیاسی و اجتماعی خود است و حضور در انتخابات نشانگر این است که این ملت برای حاکمیت اسلام قیام کرد، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را برای حاکمیت اسلام برگزید و به جمهوری اسلامی «آری» گفت و هنوز هم به جمهوری اسلامی «آری» می گوید.

نمایند مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات استقامت در همه آرمانها را نشان می دهد و وقتی حضور همه جانبه و همگانی ملت شکل گرفت این سبب می شود که دوستان این نظام و انقلاب خوشحال و امیدوار شوند و دشمنان این نظام از توطئه و از امید به سلطه مجدد ملت مأیوس شوند.

وی ادامه داد: بنابراین انتخابات در جمهوری اسلامی صرفا گزینش یک فرد برای تصدی یک مسؤولیت نیست؛ و حضور مردم در انتخابات به این معناست که آرمانهایی را می خواهند و روی آن آرمانها ثابت قدم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی افزود: حضور در انتخابات معنایی دیگری نیز دارد و آن این است که ملت می خواهد  کاستی ها و نارسایی هایی که وجود دارد رفع شود؛ اگر در حوزه اقتصاد، معاش و اشتغال ملت کاستی وجود دارد حضور مردم در انتخابات یعنی اینکه انتظار دارند که مسؤولان این مشکلات را برطرف کنند.

مدرس حوزه و دانشگاه یادآور شد: اگر مردم در گوشه ای از این نظام شاهد فساد اقتصادی هستند حضورشان در انتخابات به این معنا نیست که به آن فساد صحه بگذارند و آن را تایید کنند؛ بلکه حضور در انتخابات بدین معناست که می خواهند کسی بیاید که کاستی را رفع و نقطه فساد را از چهره مقدس جمهوری اسلامی پاک و این غبار فساد را از تابلوی جمهوری اسلامی کنار بزند.

وی عنوان کرد: بنابراین حضور مردم در انتخابات برای دوست و دشمن اهمیت دارد و این مردم امیدوار هستند که این نظام دین و دنیای آنان را تضمین و تأمین کند و اگر در انتخابات حضور پیدا می کنند با چنین اتنظاراتی حضور پیدا می کنند و انتظار دارند اگر در امر معاش و دنیای آنان کاستی وجود دارد کسی وارد عرصه شود که این کاستی ها را رفع کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: تاکنون ملت ایران در همه عرصه های مختلف کشور همکاری و همراهی خود را ثابت کرده و این مسؤولان هستند که باید قدر این ملت و نظام  را بدانند و فرصت های خدمت به این مردم را مغتنم بشمرند و ان شاء الله این ملت طعم شیرین حاکمیت احکام اسلامی را به بهترین وجوه بچشند و احکام اسلامی در همه زمینه های مختلف تعلیم و تربیت، اقتصاد و سیاست اسلامی محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی اضافه کرد: این ملت براساس اعتقادات اسلامی به جمهوری اسلامی آری گفت و انتظار دارد طبق اعتقاداتش عمل شود و این معنای حضور همه جانبه مردم در انتخابات است.

وی اظهار کرد: مردم کسانی را انتخاب کنند که در تحقق اهداف اسلام موفق تر و تواناترند و کاستی های موجود را رفع کنند و ان شاء الله آنچه شایسته شأن این ملت است رقم خورد و برای همیشه مستکبران مأیوس شوند و هرگز در این کشور راه بازگشت و نفوذی نداشته باشند./301/9709/ب1

ارسال نظرات