۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
کد خبر: ۴۹۸۷۶۹
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس:

مردم دولت ضد فساد را بر روی کار بیاورند

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: از تمام اقشار مختلف مردم استان دعوت می شود با مشارکت حداکثری خود پای صندوق های رای در روز ۲۹ اردیبهشت، دولت ضد فساد را بر روی کار بیاورند.
نظرافضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، نظر افضلی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی شب گذشته از ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در خیابان های پاسداران و مدرس بیرجند بازدید کرد.

نظرافضلی در حاشیه این بازدید به خبرنگار رسا اظهار داشت: تاکنون شاهد استقبال و حمایت بسیار خوبی از هم استانی ها در اقصی نقاط خراسان جنوبی از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بوده ایم.

وی گفت: از تمام اقشار مختلف مردم استان دعوت می شود با مشارکت حداکثری خود پای صندوق های رأی در روز 29 اردیبهشت، دولت ضد فساد را بر روی کار بیاورند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت آینده باید چابک، قدرتمند و توانمند باشد تا بتواند تمام چالش های پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران را برطرف کند.

افضلی با بیان اینکه اشتغال یکی از موارد مهمی است که دولت باید به آن توجه کند، اضافه کرد: تا وقتی که اشتغال، تولید و چرخه تولید در داخل و خارج ایجاد نشود رونق اقتصادی در جامعه ایجاد نخواهد شد، به دنبال رونق و افزایش درآمد مردم به طور قطع از رکود خارج می شویم./880/۲۰2/ب2

ارسال نظرات