۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۴۹۸۶۵۰
آیت الله موسوی اصفهانی:

امضای سند ۲۰۳۰ نشان از نفوذ تفکر غربی در دولت دارد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رییس جمهور آینده اختیار زندگی ۸۰ میلیون جمعیت را بر عهده دارد و واگذاری این امانت الهی به دست رییس جمهور آینده درحال حاضر به دست مردم است.
اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری امروز در مسجد جامع نهاوند با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح در انتخابات، بیان داشت: مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه های مهم حاضر هستند و خداوند متعال هیچ گاه اجر محسنان را ضایع نخواهد کرد.

وی در ادامه افزود: این دو، سه روز باقی مانده وظیفه سنگینی بر عهده ما است، تا روز پنج شنبه این هفته زمان داریم تا اداء امانت الهی یعنی شناسایی و شناساندن اصلح در جامعه را انجام دهیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: رییس جمهور آینده اختیار زندگی 80 میلیون جمعیت را بر عهده دارد و واگذاری این امانت الهی به دست رییس جمهور آینده درحال حاضر به دست مردم است.

وی با بیان معیار های فرد اصلح بیان داشت: رییس جمهور باید به فکر فقیران و مستمندان کشور باشد، در حال حاضر فقر و بیکاری در کشور زیاد شده است و مسؤولیت این مسایل در کشور بر عهده کسانی است که فردی اصلح را انتخاب نکنند.

وی با بیان اینکه دولت فعلی با امضا 2030 غرب زدگی و وابستگی خود را نشان داده گفت: اگر گرسنه و تشنه باشم بهتر از این گونه مذاکرات ننگ آور با دشمنان اسلام است.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: همه اقشار مسلمین هم جوانان و هم پیرها، وظیفه دارند که با تلاش خود انقلاب اسلامی ایران را به پیشرفت حداکثری برسانند و در حال حاضر مهم ترین فعالیت بصیرت افزایی در جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به نصیحت های ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اظهار داشت: امام خمینی(ره) به ما نصیحت کرده که چه من در بین شما باشم و چه نباشم نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتند.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: طرز فکر اصلاحات در مسیر وابستگی به غرب و اشرافی گری است، که این مساله هم در 8 سال دولت هفتم و هشتم و همچنین در دولت فعلی قابل درک است.

وی در پایان گفت: دلسوزان انقلاب، علمای و روحانیان موثر همچون اعضای جامعه مدرسین و خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه را برای ما بیان کرده اند و اصلح را که حجت الاسلام و المسلمین رییسی است به ما معرفی کرده اند./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات