۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۴۹۸۴۶۵
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

انتخابات پرشور عامل تداوم انقلاب اسلامی است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه انتخابات پرشور عامل تداوم انقلاب اسلامی است، گفت: آنچه که استکبار امروزه می خواهد عدم برپایی انتخابات یا برگزاری انتخاباتی ضعیف در کشور است.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به آیه «اِنَّ اللهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرواْ مَا بِآنفُسِهِم» ابراز داشت: امام راحل (ره) فرمودند سرنوشت هر ملتی در دست خود آن ملت است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: انسان موجودی مختار است و سرنوشت انسانها در دست خودشان است تا به هر گونه ای که خواستند آن را رقم بزند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ملت بصیر و فهیم و  ولایتمدار اسلامی تحت مرجعیت و زعامت و رهبری امام راحل (ره) انقلاب کرده و در این انقلاب به استکبار و شرق و غرب نه گفتند زیرا به دنبال عزت و استقلال برای کشور بودند که خدا همان عزت را نصیب ملت کرد و انقلاب اسلامی از مواهب الهی در حق ملت ایران است.

وی ادامه داد: برای بدست آوردن این انقلاب خونها ریخته شد، زحمتهای بسیاری کشیده شد، هشت سال جنگ تحمل شد، جور منافقان و ترورها تحمل شد و مردم مظلومیت ها کشیدند تا روی پای خود ایستادند و حکومت جمهوری اسلامی را به وجود آوردند.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: انتخابات پرشور عامل تداوم انقلاب اسلامی است و یکی از مسائل اصلی نظام همین انتخاباتها است و همه انتخاباتها خصوصأ انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: انتخابات شورای شهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، نسبت انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری مثل نسبت خانه و محله است، لذا باید در شورای شهر شخصی انتخاب شود که بر کارها و اعمال مسؤولان شهر نظارت داشته باشد و در توسعه و آبادانی و عمران شهر نقش مؤثر داشته باشد بنابراین مردم باید به دور از تعصب قومی و قبیله ای سعی کنند نخبگان و متخصصین را انتخاب کنند.

این مسؤول افزود: افراد اصلح در انتخابات شورای شهر متعهدینی هستند که بر نظارت خود تعهد داشته باشند و در خدمت به شهر و آبادی شهر و کشور احساس تکلیف کنند.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: در خصوص حضور گسترده در انتخابات، از فرامین و تأکیدات امام راحل (ره) حضور حداکثری در عرصه انتخابات است، بایستی مردم برای لبیک گفتن به فرامین امام و شهدا و رهبری به پای صندوقهای رأی بیایند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: آنچه که استکبار امروزه می خواهد عدم برپایی انتخابات یا برگزاری انتخاباتی ضعیف در کشور است بنابراین باید انتخاباتی امن با شور و شعف برگزار شده و مردم با رعایت حال دیگران با صمیمیت و جدیت به پای صندوقهای رأی بیایند و بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم بزنند./302/857/ب1

ارسال نظرات