۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۴۹۸۱۵۸
لحظه ای با شهدای طلبه مدافع حرم(۱۷)

شهیدی از تبار عشق و حماسه

شهید حجت الاسلام مصطفی صدرزاده از نسل بزرگمردان تاریخ است که آغوش گشوده و در عشق جاودان شدند و شراب طهورای شهادت چشیدند.
شهید صدرزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهادت معراج سبکبالانی است که در سرزمین عشق بال آسمانی می گشایند و به خیل عشاق الهی می پیوندند.

شهید با خون خود، خط شهادت ترسیم می کند و دل به عشق می سپارد و در مسیر عاشقی جاودانه می شود.

شهدا پاک باختگان دیار عاشقی و عارفان واصلی هستند که جان دادند و عشق جانان خریدند و بر گرد پروانه رخ یار بال و پر سوختند و بال آسمانی گشودند.

شهید عصاره تمام خوبی ها و کمالات است و شهادت سرزمین عشق و جاودانگی.

شهدا همچون پرندگانی عاشق نغمه سرای وصل جانان می شوند و شهادت را در آغوش می گیرند.

شهید حجت الاسلام مصطفی صدرزاده از نسل بزرگمردان تاریخ است که آغوش گشوده و در عشق جاودان شدند و شراب طهورای شهادت چشیدند.

نوزدهمین روز از ماه پایانی تابستان 65 در حال گذر بود که ستاره ای درخشان از آسمان عشق و ایثار پای به عرصه گیتی نهاد و نوزادی چشم گشود که سه دهه بعد جان شیرینش را متاع معامله با معبود کرد.

مصطفی مسیر عشق را در خوشه چینی از درخت تناور معرفت حوزه یافت و پای در راه عارفان واصل حجره های معرفت نهاد و در پای درس بزرگان، درس معرفت آموخت.

ندای عشق را از سوریه شنید و دل به دریای عشق سپرد و بار سفر عشق بست و راهی سرزمین ایثار و حماسه شد و در خیل مدافعان حرم جاودان شد.

حلب مدخل عشق مصطفی بود و اولین روز از آبان 94 موعد آسمانی شدن این اسطوره عشق ورزی.

روح آسمانی مصطفی بال گشود و در سدرة المنتهی مأوا گزید و پیکر پاکش در گلزار شهدای شهریار آرام گرفت.

وصیت این شیرمرد عرصه ایثار و مقاومت، خط ولایت ترسیم می کند، آنجا که می گوید:«خدایا از تو ممنونم بی اندازه، که در دل ما محبت سید علی خامنه ای را انداختی تا بیاموزیم درس ایستادگی را، درس اینکه یزیدهای دوران را بشناسیم و جلوی آنها سر خم نکنیم. از تمام دوستان و آشنایان در ابتدای وصیت نامه خویش تقاضا دارم به فرامین مقام معظم رهبری گوش دهند تا گمراه نشوند. زیرا ایشان بهترین دوست شناس و دشمن شناس است.»/872/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات