۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۹۷۴۶۷
نماینده ولی فقیه در ایلام:

اظهارات ضد امنیتی نامزد اصلاح طلبان سوال برانگیز است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: ظاهراً کسانی که در تحقق وعده‌های انتخاباتی، شکست برجام و واگذاری مسئولیت‌ها به افراد نالایق، حقوق‌های نجومی، غارت بیت‌المال توسط رانت‌خواران برای کسب آرای ضدانقلاب و جلب حمایت نظام سلطه آمریکای جنایتکار رژیم اسرائیل و منافقین کوردل ناکام مانده اند، به سیم آخر زدند.
محمد نقی لطفی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران ایلامی، اظهار داشت: شعارهای مطرح‌شده توسط برخی از نامزدهای ریاست جمهوری، مصداق آشکار برای خدشه‌دار کردن امنیت، ثبات سیاسی و اقتصاد مثال‌زدنی نظام و خوشحال کردن دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.

وی افزود: ظاهراً برخی که در اثر ناکامی در تحقق وعده‌های انتخاباتی، شکست برجام و واگذاری مسؤولیت‌ها به افراد نالایق، حقوق‌های نجومی، غارت بیت‌المال توسط رانت‌خواران برای کسب آرا و جلب حمایت افراد خاص به دنبال تخریب سایر نامزدهای انتخاباتی هستند.

امام‌جمعه ایلام تصریح کرد: این افراد ارزش‌های انقلاب و مبانی فکری امام راحل و مؤلفه‌های استحکام و اقتدار نظام اسلامی را مورد هجمه ناجوانمردانه قرار داده‌اند و حالا نیز حرفی برای گفتن ندارند و شرمنده ملت بزرگ ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با اشاره به اینکه اگر امام راحل بودند و یا مدارا و حلم رهبری نبود، شما چنین بی‌پروا و گستاخانه بر روی نظام تیغ نمی‌کشید، ابراز کرد: شهرهای موشکی، ضامن امنیت کشور و نشانه گرفتن حیفا و تلاویو هدف اصلی و نابودی اسرائیل یک آرمان مقدس است.

امام‌جمعه ایلام با تأکید بر اینکه شعار مرگ بر اسرائیل بر روی موشک شعار راهبردی و تحقق آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی است، افزود: اصولاً محو اسرائیل جزء سیاست‌های مهم و راهبردی امام راحل، رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی است.

خطیب نماز جمعه ایلام، یادآور شد: چرا برخی از نامزدها، پس از یاس از پیروزی درصحنه انتخابات، به مؤلفه‌های اقتدار و استحکام نظام حمله می‌کنند، چرا با طرح شعار اعدام‌های خیابانی دستگاه قضایی کشور را متهم اعدام‌های بدون محاکمه متهم می‌کنند.

وی، افزود: بهتر است خود و اطرافیانتان را سرزنش کنید، در این چهار سال مدیریت ضعیف و ناکارآمد، بیکاری خیل عظیم از کارگران و جوانان جویای کار، تحمیل رکود بر اقتصاد کشور، مواضع انفعالی در سیاست خارجی، شکست برجام آن‌هم در اثر اعتماد به دشمن کینه‌توزی مثل آمریکا، تعطیلی مراکز حساس انرژی اتمی، باز گذاشتن دست غارتگران به اموال عمومی و بانک‌ها، حقوق‌های نجومی و فساد اداری سبب رویکرد منفی مردم به شما شده است.

وی، با اشاره به اینکه دروغ‌پراکنی، رقیب هراسی، دوقطبی کردن مصنوعی از شگردهای عملیات روانی جریان غرب‌گرا درصحنه انتخابات است، ابراز کرد: دولت بدون اجازه نظام و بدون هماهنگی با مسئولان کشور سند ۲۰۳۰ را امضاء و ابلاغ کردند که از مصادیق نفوذ فرهنگی و خیانت به ارزش‌های انقلاب، امام راحل، آرمان‌های شهدا و رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی، بیان کرد: این جریان اصلاح‌طلب و غرب‌گرا افزون بر ضعف مدیریت در ساختار اقتصادی کشور، ناکامی در پاسخ به مطالبات مردم مطالبات رهبری و مردم، در تلاش هستند با انقلاب زدایی، حتی امام راحل را آن‌طور که می‌خواهند، معرفی کنند تا آنجا که یکی از مفسدان اقتصادی که به خاطره غارت بیت‌المال محکوم شده، به شهدای مدافع حرم توهین می‌کند و دیگری در ایلام به امام هشتم(ع) جسارت می‌کند.

وی، با اشاره به اینکه حضور تفکر اقتصادی غرب‌گرا در ساختار مدیریت اقتصاد کشور، باعث تعطیلی بنگاه‌های تولیدی بومی، رکود اقتصادی، ورود کالاهای قاچاق شده است، گفت: این تفکر غرب‌گرا در تضاد با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است.

امام‌جمعه ایلام افزود: اساساً برای مقابله با اقتصاد اسلامی، تضعیف توانمندی‌های داخلی، باز کردن درب‌ها بر روی شرکت‌های خارجی، نجات اقتصاد کشورهای اروپایی و درنهایت وابسته کردن اقتصاد کشور به خارج آن‌هم دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه افراطیون اصلاح‌طلب، خواب تکرار فتنه ۸۸ پس از اظهارات خلاف امنیت ملی، یکی از نامزدها دیده‌اند، ابراز کرد: طرح دیوارکشی بین دختران و پسران توسط یکی از وزرای فعلی در زمان دولت میرحسین موسوی در سال ۱۳۶۴ پیشنهاد شده بود./۸۷۹/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات