۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۹۷۴۴۴
حجت الاسلام مکارم شیرازی:

دشمنان به دنبال انتشار چهره ای غیر واقعی از اسلام هستند

فرزند حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: چهره ای که دشمنان به دروغ از اسلام انتشار می دهند را پس بدهیم و آن چهره حقیقی اسلام را ارائه دهیم.
مکارم شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، فرزند حضرت آیت الله مکارم شیرازی ظهر امروز در جمع مردم بیرجند در مسجد امام حسین(ع) این شهر، اظهار داشت: چهره ای که دشمنان به دروغ از اسلام انتشار می دهند را پس بدهیم و آن چهره حقیقی اسلام را ارائه دهیم.

وی گفت: چند سال اخیر جامعه شناسان در اروپا و آمریکا ابراز نگرانی می کردند که اسلام در اروپا رشد می کند و می گفتند تا چند سال دیگر مسلمانان چند برابر می شوند و از این رو باید فکری برای عدم رشد اسلام شود.

فرزند حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزود: اسلام مسیرهایی که برخی سردمداران دنیا به دنبال آن هستند و برخی از دولت هایی که مردم را تامین می کنند اما می خواهند خودشان را بر مردم تحمیل کنند را قبول ندارد.

حجت الاسلام مکارم شیرازی تصریح کرد: اروپایی ها و آمریکایی ها ترسیدند که اسلام رشد کند از این رو چند نفر تندرو را در بین مسلمانان تقویت کردند و انحرافاتی در آیات و تفاسیر ایجاد کردند تا چهره خشن و نامطلوبی را از اسلام ارائه دهند.

وی با بیان اینکه آن ها موفق شدند رشد سریع اسلام در دنیا را متوقف کنند، ادامه داد: امروز دشمن کشورهای مسلمانان را به جان همدیگر انداخته و خودشان در آسایش قرار دارند.

فرزند حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه اسلام می خواهد انسان ها در سایه عزت، زندگی آبرومند و رفاهی داشته باشند، خاطرنشان کرد: سردمداران برخی از کشورهای اسلامی بی بهره از عقل و فهم هستند./۲۰۲/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات