۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۹۶۵۰۳
مدیر مركز تخصصی مهدویت:

امضای سند ۲۰۳۰ تأسف بار است

حجت‌الاسلام والمسلمین کلباسی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی هیچگاه سر در برابر فرهنگ ناپسند غربی فرود نمی‌آورد، اظهار داشت: هر قانون، اصل و مصوبه‌ای که مخالف با مبانی قرآنی باشد فاقد ارزش است.
حجت الاسلام مجتبی کلباسی، مدیر مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی حوزه های علمیه حجت الاسلام کلباسی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی کلباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به قاعده قرآنی نفی سبیل «وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلاً» گفت:‌ خداوند هیچ راهی برای تسلط کافران بر مؤمنان قرار نداده است؛ بنابراین باید گفت هرگونه سلطه و تسلط غیر مؤمن بر جامعه اسلامی صحیح نیست و مسؤولان نباید اجازه دهند این امر اسف بار بر سر جامعه اسلامی اتفاق بیفتد.

امضای مسؤولان سبب الزام نخواهد شد

مدیر مركز تخصصی مهدویت با اشاره به اینکه جامعه اسلامی هیچگاه سر در برابر فرهنگ ناپسند غربی فرود نمی‌آورد، اظهار داشت: هر قانون، اصل و مصوبه‌ای که مخالف با این اصل قرآنی باشد فاقد ارزش است، حتی اگر مسؤولان عالی‌رتبه مملکت آن را تأیید کرده باشند.

مسؤولان مجرای نفوذی دشمن را ببندند

وی با بیان اینکه مسؤولان اجرایی نباید مجرایی را برای تحمیل فرهنگ مذموم غربی بر فرهنگ پاک و اصیل اسلامی باز بگذارند، ابراز داشت: مسؤولان باید توجه  ویژه به مسائل آموزش و پرورش داشته باشند، چراکه سازمانی گسترده‌تر، حساس ‌تر و کاربردی‌تر از آن وجود ندارد و اینجا گردنه و گلوگاه بسیار مهمی است که یک انحراف کوچک سبب ایجاد فاجعه‌های بزرگ خواهد شد.

گفتنی است، برخی از پیامدهایی که با قبول سند 2030 متوجه بخش آموزش و تربیت فرزندان می‌شود به شرح زیر است.

۱- طبق سند 2030 در مدارس ما همجنس‌بازان می‌توانند کلاس آموزشی داشته باشند برای همجنسگرایی، ولی در مورد دین نمی‌توانیم صحبت کنیم.

۲- آموزش‌های جنسی و حذف مفاهیم قرآن به‌بهانه حذف خشونت در کتاب‌های درسی.

۳- 2030 ایران را موظف به حذف کلیشه‌های جنسی می‌کند، یعنی حیا و عفت دختر ایرانی را با دست خود از بین ببریم و دیگر واژه پاکدامنی،مادر پاک،الگوی وجود نداشته باشد.

۴- ایران موظف است، به کودکان از کلاس دوم دبستان به بعد تا قبل از سن بلوغ، آرام آرام روش سکس کامل را آموزش دهد.

۵- فرهنگ شهادت و جهاد و کُلّاً فرهنگ دینی باید تا سال 2030 به طور کامل کتاب درسی حذف شده باشد.

یعنی عملاً ،با دستان خود،خودمان را مستعمره انگلیس و غرب کرده‌ایم و اهداف آنها را بر اهداف خود و ملت مقدم شمرده ایم؛ یعنی مجددا باید شاهد اتفاقات گذشته از این قبیل باشیم که سگ امریکایی ارزشش از جان ایرانی بالاتر است.

چرا دولتمردان کنونی باید بصورت مخفیانه و به دور از چشم ملت و رهبر و نهاد مربوطه، این سند را ملتزم شود و امضایش کنند؟/841/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات