۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۹۶۲۹۶
فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

دشمن از مقابله با روحیه بسیجی وار مردم ایران عاجز و ناتوان است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ناتوانی دشمن از مقاومت با روحیه بسیجی وار مردم، گفت: دشمن وقتی خود را در برابر روحیه بسیجی وار مردم ایران اسلامی در جنگ سرد ناتوان و عاجز دید؛ به آغاز جنگ نرم اقدام کرد.
سردار کرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، با اشاره به شرایط حساس کشور، گفت: انقلاب اسلامی امروز در یک شرایط بسیار حساس جهانی قرار دارد، خصوصا با توجه به این که انتخابات ریاست جمهوری را نیز در پیش داریم.

وی در ادامه با اشاره به ظهور انقلاب اسلامی در میان دو قطب شرق و غرب، افزود: انقلاب اسلامی ایران زمانی بروز و ظهور کرد که دنیا به دو قطبی شرقی و غربی تقسیم شده بود، اما امام خمینی(ره) با شعار نه شرقی و نه غربی بلکه جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر؛ خط بطلانی بر تمام فرضیه ها کشید، از این رو دشمنی ها با انقلاب اسلامی از همان ابتدا آغاز شد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به عملکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سال های پس از انقلاب، تصریح کرد: فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از جمله دستورات امام(ره) در راستای حفاظت از کیان کشور و انقلاب بود که تا امروز نیز این مجموعه توانسته خوب عمل کرده و از این پس هم به همین صورت و البته با گستردگی بیشتری ادامه خواهد داد.

سردار کرمی در ادامه امنیت کنونی ایران را حاصل خون شهدا دانست و بیان داشت: اگر امروز ما در یک جزیره امن به نام ایران در صلح تمام در میان کوهی از آتش در منطقه خاورمیانه زندگی می کنیم، به برکت خون شهدا و مجاهدت های شبانه روزی رزمندگان اسلام است.

وی در ادامه در پاسخ به شبهه افکنی ها مبنی بر چرایی حضور ایران در سوریه، تأکید کرد: اگر امروز ما دست آمریکا و صهیونیسم را در آن سوی مرزها در عراق و سوریه به سرکردگی داعش، که مشخصا پیاده نظام آنها هستند؛ خرد نکنیم، باید در تهران و دیگر شهرهای کشور با آنها مقابله کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به ناتوانی دشمن از مقاومت با روحیه بسیجی وار مردم، افزود: دشمن وقتی خود را در برابر روحیه بسیجی وار مردم ایران اسلامی در جنگ سرد ناتوان و عاجز دید؛ به آغاز جنگ نرم، شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی اقدام کرد که ما امروز با تمام ارکان زندگی خویش آن را احساس می کنیم.

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به تذکرات رهبر انقلاب نسبت به هوشیاری از پدیده نفوذ، گفت: نفوذ یکی دیگر از توطئه های دشمنان است که رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به آن تذکر و هشدار داده است، چرا که با نفوذ می توانند به راحتی تصمیمات خود را در کشور بدون هیچ گونه دخالت فیزیکی عملیاتی کنند، از این رو باید نسبت به پدیده نفوذ بسیار هشیار باشیم./949/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات