۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۴۹۶۱۸۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین همدان مطرح کرد؛

ضرورت تقویت دشمن شناسی و جریان شناسی در نیروهای مسلح

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان شناخت جریان های مختلف سیاسی و اجتماعی را امری ضروری توصیف کرد و گفت: تقویت دشمن شناسی و جریان شناسی در نیروهای مسلح باید در دستور کار قرار بگیرد.
حجت الاسلام گنجعلی

حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزری رسا در همدان، با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع و جفظ کیان نظم اسلامی و انقلاب، اظهار داشت: یکی از وظایف مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بالا بردن قوای عقیدتی و معنوی در میان افراد است که این مسأله مهم مورد توجه امام و رهبری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از موضوعات مهمی که باید در میان نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران آموزش داده شود و نسبت به آن توجه ویژه صورت گیرد؛ مسأله دشمن شناسی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان شناخت جریان های مختلف سیاسی و اجتماعی را امری ضروری توصیف کرد و گفت: جریان شناسی گروه های مختلف سیاسی، توجه به مسائل سیاسی و ارتقای مباحث اعتقادی از اموری است که در دستور کار نیروهای مسلح قرار دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف نبرد با دشمنان نظام اسلامی چه در زمینه جنگ نرم و چه در زمینه جنگ سخت کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

حجت الاسلام گنجعلی ابراز داشت: نیروی اعتقادی نقش تعیین کننده ای در نبرد با دشمنان دارد تا جایی که در صدر اسلام هم شاهد پیروزی سپاه اسلام با وجود تعداد اندک افراد بر سپاه کفر هستیم.

وی با اشاره به این که امروز دشمن تمام توان خود را برای هجمه به ارزش های انقلاب به کار گرفته است، گفت: با وجود تمام تهدیدات و مشکلات شاهد هستیم که به حمایت مردم و از جان گذشتگی نیروهای نظامی و انتظامی در کشور دشمن نمی تواند در امنیت کشور هیچ گونه خللی ایجاد کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اتحاد، انسجام و همبستگی را یکی از لوازم پیروزی در جامعه دانست و گفت: انسجام در میان نیروهای مسلح، امنیت ایران را چون دژی نفوذ ناپذیر ساخته است.

وی در پایان دفاع مقدس را یکی از اوراق زرین افتخار نیروهای مسلح برشمرد و گفت: نیروهای نظامی ایران اعم از بسیج، سپاه و ارتش در دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه فتنه کشوهای استکباری را خاموش کردند و قدرت ایمان را به رخ جهانیان کشاندند./۸۷۹/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات