۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۶۱۵۱
لحظه ای با شهدای طلبه مدافع حرم(۱۵)

شهیدی از نسل قهرمانان بی بدیل حماسه و ایثار

شهید حجت الاسلام مصطفی خلیلی از نسل قهرمانان بی بدیل حماسه و ایثار است که مسیر عشق را با مصباح معرفت پیمود و ترجمان صحیفه عشق و معرفت شد.
شهید مصطفی خلیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهادت دُرّ گرانبهایی است که تنها مردان خدا به آن دست می یابند و خدایی ترین مردمان روزگار شهد شهادت نوشیده و سرخی خونشان، تصویرگر شکوه ایثار و مقاومت و مردانگی می شود.

این شاهدان شهید تمام هستی خود را با عشق معبود معامله کرده و به حجله شهادت می شتابند.

شهادت، میوه معرفت و عاشقی و شهید سفیر عشق است و مسافر طریق معرفت؛ چونان پروانه ای شیدا بر گرد شمع جانان می گردد و در وصال معشوق، سر و جان به ودیعت می برد.

شهید چراغ هدایت انسان است؛ در عشق الهی فنا می شود تا هادی و راهنمای خیل عاشقان حریم یار گردد.

شهید حجت الاسلام مصطفی خلیلی از نسل قهرمانان بی بدیل حماسه و ایثار است که مسیر عشق را با مصباح معرفت پیمود و ترجمان صحیفه عشق و معرفت شد.

تقویم تاریخ هجدهمین روز از ماه پایانی تابستان 67 را نشان می داد که ستاره ای در آسمان عشق طلوع کرد و طفلی پای به دنیای خاکی نهاد که 27 سال بعد آینه تمام نمای حماسه و ایثار شد.

مصطفی زندگی اش را وقف اسلام کرد و در خیل عاشقان علوم دینی به خوشه چینی از درخت تناور علوم اسلامی پرداخت.

ناقوس جنگ که به صدا درآمد، لبیک گوی ندای عشق شد و بار عشق بست و سوریه را مأمن معرفت ساخت.

عشق سرزمین عشق و معرفت برای مصطفی به مطاف حریم زینبی(س) گره خورد و سرزمین سوریه با خون اسطوره ای دیگر از آسمان عشق و ایثار ایران اسلامی آبیاری شد و دوازدهمین روز از بهمن 94 روح این دلیرمرد حماسه آسمانی شد و بدن مطهرش در گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

لحظه به لحظه زندگی این اسطوره های عشق و معنویت مصباح روشنی معرفت است و خط به خط وصیت نامه آنها صحیفه عشق.

شهید مصطفی خلیلی در وصیت نامه اش خط عشق ترسیم می کند و می گوید:«این فکر را نکنید که ما در راهی که قدم برداشتیم راهی کم ارزش است، بلکه رفتن ما برای این جهاد، دفاع از حریم ولایت و اهل بیت(ع) و مظلومیت شیعه و در کل مظلومیت مردم سوریه بوده است، مطمئن باشید اگر من و امثال من به این جهاد نمی رفتند ما باید الآن در مرزهای خودمان با این قوم از خدا بی خبر می جنگیدیم و این بمب ها و تیرها به سر مردم خودمان فرود می آمد.پس کار ما دفاع از حریم مردم خودمان است»/872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات