۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۴۹۵۵۸۰
آیت الله سبحانی:

نفوذ افکار نادرست از کشور سلب امنیت می کند/ مسؤولان نسبت به امنیت فکری جوانان حساس باشند

حضرت آ‌یت الله سبحانی تأکید کرد: فضای مجازی و حواشی ایران را باید در نظر گرفت تا مبادا افکار غیر صحیح سبب سلب امنیت از کشور شود.
حضرت آیت الله سبحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید عصر امروز در دیدار فرمانده و جمعی از مسؤولان سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: از قدیم شنیده ایم که جامعه و فرد دو نعمتی دارد که تا زمانی که داشته باشد از ارزش آن آگاه نیست اما زمانی که از دست دهد به ارزش آن پی می برد.

وی افزود: تا انسان سالم و آماده کار است و تا  شب و روز در امنیت به سر می برد از ارزش سلامت و امنیت آگاه نیست، مملکت ما ان شاءالله از هر دو نعمت برخوردار است، طرح سلامت برنامه خوبی بوده و می تواند تا حدی مسأبه صحت را تأمین کند اما باید نهایی شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که تأمین امنیت بر عهده نیروهای مسلح است، اظهار داشت: باید زمانی که ناامنی بر مملکت حاکم بود را به یاد آورد و قدر امروز را دانست،  زمانی که کشورها در آتش می سوزند ایران در امنیت کامل است که باید قدر این نعمت را بدانیم و خدا را شاکر باشیم.

وی امنیت را دو مرحله ای دانست و ادامه داد: یکی امنیت خارجی است که جلوی افراد متجاوز گرفته شود که البته ارزش دارد اما نوع دیگر امنیت فکری است که بسیار اهمیت دارد،  باید مواظب باشیم جوانان مورد تجاوز افکار انحرافی و باطل نباشند.

این مرجع تقلید با بیان این که حرامی ها به سراغ جوانان معصوم ما می روند، ابراز داشت: یک حرامی در خارج است که کارهایی همانند دزدی را انجام می دهد، الان در فضای مجازی هم حرامی های فکری وجود دارد که ایمان جوانان را هدف قرار داده است.

وی عنوان کرد: امنیت فکری حتما باید مدنظر مسؤولان باشد، دشمنان اسلام از جمله سعودی ها سعی در اثرگذاری بر افکار مردم دارند که باید بسیار مراقب بود و اجازه نداد که افکار شوم خود را به داخل کشور منتقل کنند.

این مرجع تقلید با تقدیر از فعالیت ها و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همه امت ایرانی از سپاه راضی است، سپاه جمعیت جان بر کف برای دفاع از نظام و امنیت هستند که جای بحثی نیست، امیدواریم خداوند درجات پایه گذار انقلاب را متعالی بفرماید.

وی افزود: فضای مجازی و حواشی ایران را باید در نظر گرفت تا مبادا افکار غیر صحیح سبب سلب امنیت از کشور شود./1323/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات