۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۹۴۳۵۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

مبلغان نمادی از اسلام و تشیع هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: مبلغان شیعه کسانی هستند که دیگران آنها را نمادی از اسلام می‌دانند، پس آنها باید خود نمادی از اسلام شیعی باشند.
حجت الاسلام مهرابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی امروز شنبه 9 اردیبهشت ماه در کارگاه آموزشی رسانه شیعه، گفت: زمانی می‌توانیم انحراف و در قالب آن بهائیت و عرفان‌های نوظهور را تفسیر کنیم که در مبانی شیعه تحقیق کرده‌ باشیم و به عنوان یک کارشناس نظر بدهیم و اگر غیر از این باشد، نمی‌شود در این موارد حرفی زد.

وی تصریح کرد: مبلغان شیعه کسانی هستند که دیگران اسلام را به شکل آنها می‌بینند. پس مبلغان باید خود نمادی از اسلام و شیعه باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با تأکید بر این که برای رسیدن به هدف باید از ابزار مشروع استفاده کرد افزود: مبنای حکومت اسلامی رسیدن به قدرت به هر قیمت نیست. پس در جامعه اسلامی، نباید سرمایه‌های متمرکز در اختیار حاکمان باشد.

حجت‌الاسلام مهرابی شاخصه مسؤول حکومت دینی و تشیع را احیای ارزشهای دینی دانست و تصریح کرد: اگر شخصی سخن از ارزشهای دینی دارد و بزرگ‌ترین دغدغه‌اش اشاعه فرهنگ دینی است، شایستگی مسؤولیت در حکومت اسلامی را دارد.

وی با تأکید بر این که حکومت اسلامی باید مأوای پابرهنگان و در اختیار مستضعفان باشد، گفت: زمانی در جامعه اسلامی نشاط حاکم می‌شود که در جامعه احیای ارزشهای اسلامی باشد و دستگیری از مستمندان از وظایف و افتخارات دولتمردان باشد.

گفتنی است، طرح کارگاه آموزش رسانه شیعه به همت موسسه آموزشی تخصصی صبح فاطر با همکاری تبلیغات اسلامی فارس و همراهی ناحیه بسیج بقیه‌الله شیراز، بسیج مداحان و آستان مقدس شاهچراغ در آرامگاه نور با حضور بیش از 200 نفر از خواهران مبلغ و مداح برگزار شد./202/825/ب1

ارسال نظرات