۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۴۹۴۰۷۳

حضور مبلغان نجف در عملیات «محمد رسول الله» در موصل

جمعی از مبلغان از سوی آستان مقدس علوی در عملیات «محمد رسول الله» در موصل حضور یافتند.
مبلغان اداره ارشاد و دفاع آستان مقدس علوی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از مبلغان از سوی اداره ارشاد و دفاع آستان مقدس علوی در عملیات موسوم به «محمد رسول الله» که با هدف آزادی روستاهای شمال مرکز شهر الحضر آغاز شده است، شرکت کردند.

حجت الاسلام شیخ اباذر الموصلی از مبلغان آستان مقدس علوی در این رابطه به خبرنگاران گفت: مبلغان که از شهر نجف اشرف عازم مناطق شمالی استان موصل شده‎اند، از ساعت اولیه این عملیات همراه اعضای بسیج مردمی در خط مقدم نبرد حضور داشتند.

وی افزود: اعضای بسیج مردمی با رشادت و جانفشانی توانستند طی عملیات «محمد رسول الله» مناطقی نظیر دبيسة و جاف الخيل و خنيفس و صديد و تل هيلايم الاثر و العلواني و اعليبة و المسلط  را آزاد کنند.

حجت الاسلام الموصلی تصریح کرد: مبلغان در دیدار با رزمندگان سلام حضرت آیت الله سیستانی را به آن‎ها ابلاغ و توصیه‎های این مرجع تقلید پیرامون آوارگان و رفتار با شهروندان را به مجاهدان بیان کردند.

وی ادامه داد: روحیه معنوی رزمندگان بسیار بالاست و با اشعار و مدح‎های خود از حضرت آیت الله سیستانی اعلام حمایت و بر توجه به توصیه‎های این مرجع تقلید تاکید کردند.

گفتنی است که عملیات «محمد رسول الله» بامداد سه شنبه گذشته به دستور ابومهدی مهندس از فرماندهان بسیج مردمی آغاز شده است./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات