۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۹۳۸۴۰
نائب رییس مجلس:

ملت از بداخلاقی و عدم صداقت آزرده خاطر هستند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اگر شایسته‌سالاری در کشور حاکم شود، دیگر احزاب و گروه‌های سیاسی و برخی ائتلاف‌های کذایی رنگ خواهند باخت.
مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان، نائب رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار داشت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید به سمت کسی حرکت کنند که در گفتار صادق و عمل کارنامه قابل قبولی داشته باشد.

وی با بیان این‌که ملت ایران همواره از بداخلاقی و عدم صداقت برخی مسؤولان و مدیران نظام آزرده خاطر بوده‌اند، خاطرنشان کرد: کسانی که آمارهای غلط به مردم می‌دهند، صلاحیت ریاست جمهوری و حضور در مسؤولیت‌های خطیر و حساس نظام را ندارند، باید دانست که وضعیت امروز کشور نتیجه عدم صداقت برخی مدیران است.

پزشکیان با اشاره به این‌که کارنامه عملکرد هر شش نامزد ریاست جمهوری مشخص است و مردم باید با شناخت دقیق به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند، تصریح کرد: رییس جمهور عالی‌ترین مقام کشور پس از رهبر معظم انقلاب اسلامی است؛ شایسته نیست افرادی روی کار آیند که خلاف نظر رهبری رفتار و عمل می کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که دغدغه امروز مردم و دلسوزان نظام، مسائل اقتصادی و فرهنگی است، اظهار داشت: اکثر خانواده‌ای ایرانی با مشکل اشتغال جوانان و فرزندان خود روبه‌رو هستند، رکود حاکم بر اقتصاد کشور گریبان بسیاری از فعالان این عرصه را گرفته است.

وی با تأکید بر این‌که تولید و اشتغال باید اولویت اصلی ریس جمهور منتخب آینده باشد، خاطرنشان کرد: برخی ادعا می کنند توان اداره کشور را به بهترین شکل ممکن دارند؛ در حالی‌که کارنامه و عملکرد قابل قبولی در گذشته نداشته‌اند، مردم نیز بهترین قاضی هستند تا تشخیص دهند چه کسانی حقایق را به مردم می‌‎گویند.

پزشکیان با اشاره به این‌که نظام اسلامی ایران نیازمند حرکت بر مدار منطق و عقلانیت است، افزود: جمهوری اسلامی فرصتی برای کوته فکران، زورگویان و خودکامه‌های انحصارطلب نیست، چرا که مردم سالاری دینی در این نظام متبلور می شود و از دیدگاه مبانی دینی انحصارطلبی و خودکامگی مردود است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که نظام اسلامی ایران محتاج رییس جمهوری قانون‌گرا، مردم‌محور و ولایت‌مدار است، خاطرنشان کرد: اگر شایسته‌سالاری در کشور حاکم شود، دیگر احزاب و گروه‌های سیاسی و برخی ائتلاف‌های کذایی رنگ خواهند باخت./935/۳۰۲/ب2

 

ارسال نظرات