۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۴۹۳۵۷۰

هشدار جبهه العمل اسلامی لبنان نسبت به وخامت حال زندانیان فلسطینی

جبهه العمل اسلامی لبنان، رژیم صهیونیستی را مسؤول وخامت حال زندانیان اعتصاب غذا کننده دانست.
جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان با صدور پیامی از عملیات نظامی ارتش در عرسال و بازداشت جمعی از تروریست های داعش به ویژه مسؤول فتوای جواز کشتار مردم تقدیر کرد و افزود: مردم عرسال به صورت روزانه مورد تعرض قرار می گرفتند و امنیت این منطقه از بین رفته بود. نیروهای ارتش پس از ماه ها رصد فعالیت های داعش در عرسال وارد عمل شدند.

این جبهه همچنین با اشاره به اوضاع نامناسب زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی افزود: دشمن اشغالگر صهیونیستی و دولت کینه توز آن مسؤول وخامت حال زندانیان و اعتصاب غذا کننده است که نبرد معده های خالی را علیه دشمن به راه انداخته اند. 

العمل اسلامی تصریح کرد: زندانیان با این نبرد در پی دستیابی به آزادی و تحقق اهداف خود هستند. اوضاع این زندانیان به شدت وخیم است و از پذیرش درمان و مواد تقویت کننده از صهیونیست ها خودداری می کنند.

این جبهه لبنانی ملت های عربی و اسلامی را به همبستگی گسترده با اسیران فراخواند و خاطرنشان ساخت: سازمان های بین المللی، جمعیت های حقوق بشر و همه آزادگان جهان باید علیه رژیم صهیونیستی فشار وارد کرده تا از سرزمین های اشغالی عقب نشینی کرده، حق بازگشت آوارگان به فلسطین را به رسمیت بشناسد، مطالبات زندانیان اعتصاب کننده را برآورده ساخته و به آزار و اذیت ملت مظلوم فلسطین پایان دهد./980/ب903/د

ارسال نظرات