۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۴۹۳۵۲۲
هفتم اردیبهشت ماه در ارومیه؛

اختتامیه جشنواره مقالات علمی «محمد بن خلیلان» برگزار می شود

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: مراسم اختتامیه استانی مقالات علمی با عنوان «محمد بن خلیلان» هفتم اردیبهشت ماه در ارومیه برگزار می شود.
نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نشست هم اندیشی مدیران حوزه های علمیه آذربایجان غربی عصر امروز با حضور مدیران و معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه استان در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام صفدر محمدی، مدیرحوزه علمیه آذربایجان غربی در این نشست بر ضرورت توجه جدی به برنامه های قرآنی در طرح تابستان تأکید کرد و گفت: در ضمن برنامه های آموزشی ترم تابستان، به بحث پژوهش توجه شده و طرح های پژوهشی ارائه شده از طرف استان اجرایی شود.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از روند اقدامات برگزاری جشنواره محمد بن خلیلان، افزود: مراسم اختتامیه جشنواره استانی مقالات طلاب با عنوان «محمد بن خلیلان» روز پنج شنبه، هفتم اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین عابدی در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می شود.

در ادامه جلسه مدیران حوزه های علمیه به بررسی و بیان نکته نظرات درباره برنامه و طرح های علمی، پژوهشی، تربیتی  و اخلاقی حوزه های علمیه در تابستان 96 و برنامه های ماه مبارک رمضان پرداختند.

طرح جامع اساتید و راهکارهای تأمین منابع مالی پایدار از دیگر موضوعاتی بود که در نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان مورد بحث قرار گرفت.

در آذربایجان غربی 13 حوزه علمیه فعالیت دارد که از این تعداد دو مدرسه سفیران هدایت در شهرستان های خوی و شوط است./936/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات