۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۹۳۵۰۱
عضو ارشد حزب الله:

آمریکا در حال عرضه اندام در سوریه است

رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان تأکید کرد که عرضه اندام آمریکا در سوریه بی فایده است و توطئه های این کشور به شکست می انجامد.
حجت الاسلام ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسمی که در حسینیه امام خمینی(ره) بعلبک برگزار شد، درباره اختلاف کنونی پیرامون قانون جدید انتخابات گفت: در همه کشورهای جهان قوانینی برای انتقال مسالمت آمیز قدرت وجود دارد که این مساله در لبنان مشاهده نمی شود و قوانین لبنان در راستای حمایت از باقی ماندن ترکیب سیاسی نظام حاکم هستند.

وی افزود: این مساله نه تنها برای سیاستمداران بلکه برای همه مردم لبنان شرم آور است. مردم لبنان لیاقت بسیار بیشتری دارند.

حجت الاسلام امین السید تصریح کرد: ترکیب سیاسی کنونی می خواهد بار دیگر در قدرت باقی بماند و این به معنای دیکتاتوری بوده و  از دموکراسی کاملا به دور است. تا چه زمانی ملت لبنان باید به اسم دموکراسی سرکوب شود و حتی نتواند دیدگاه خود را از طریق صندوق های رأی بیان کند؟

عضو ارشد حزب الله لبنان با اشاره به اینکه حزب الله در پی دستیابی به پست و مقام نیست، اظهار داشت: ما نسبت به از دست دادن کرسی های خود هراسی نداریم و تنها در پی قانون انتخاباتی هستیم که این فرصت را به لبنانی می دهد تا به صورت آزادانه به تغییر بپردازند. 

وی درباره آخرین تحولات سوریه نیز گفت: آمریکا در سوریه در حال عرض اندام و ابراز قدرت است و جهانیان نیز به شدت تلاش کردند تا اوضاع این کشور را تغییر دهند اما همه اقدامات آنان بی نتیجه مانده و سایر توطئه های آنان به فضل خداوند و جهاد نیروهای مقاومت در سوریه و سایر کشورها ناکام خواهند ماند./980/ب902/د

ارسال نظرات