۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۴۹۳۳۹۲
نماینده ولی فقیه در ایلام:

شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در جامعه نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: شعار راهبردی رهبر معظم انقلاب باید در جامعه نهادینه و عملی شود و مسؤولان و مدیران باید در جهت تحقق مطالبات رهبری تلاش کنند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در جلسه شورای فرهنگ استان که با حضور کلیه اعضا و مسؤولان برگزار شد، اظهار داشت: شعار راهبردی رهبر معظم انقلاب باید در جامعه نهادینه و عملی شود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال سه فاکتور مهم برای شکست رکود و وضعیت بد اقتصادی کشور است که از طرف رهبری امسال نامگذاری شده است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه در طی چند سال اخیر مسأله اقتصاد مقاومتی به صورت کاملا جدی از مطالبات مقام معظم رهبری است و ایشان تأکید بسیاری بر عملی و اجرا شدن سیاست های این موضوع دارند، گفت: مسؤولان و مدیران باید در جهت تحقق مطالبات رهبری تلاش کنند تا بتوانند با رهنمودهای معظم له مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

وی بیان داشت: در جهت اجرا و عملی شدن اقتصاد مقاومتی دستگاه ها باید با تلاش بیش از پیش و با حل مشکلات بنگاه های تولیدی و راه اندازی آنها گام مهمی در جهت تحقق شعار سال که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در ادامه به ساخت موزه دفاع مقدس در شهرستان مهران پرداخت و عنوان کرد: ساخت موزه اختصاصی جنگ تحمیلی یکی از بهترین کارهای فرهنگی است.

وی ادامه داد: برای احیای دفاع مقدس ساخت موزه جنگ که مورد نظر رهبری است یکی از کارهای بسیار مهم است که هر ساله کاروان های راهیان نور عازم مناطق جنگی می شوند می توانند با دیدن این موزه با ایثارگری و مقاومت مردم ایلام در طول ۸ سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای تأمین اعتبار ساخت این موزه باید با فرماندهی سپاه پاسداران، قرارگاه خاتم و کلیه نهادهای فرهنگی رایزنی کرد تا بتوان در جهت ساخت و تسریع در روند آن اقدام کرد./۸۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات