۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۴۹۳۳۱۰
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

هدف کاندیداهای ریاست جمهوری خدمت به مردم باشد

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه کاندیداها را به حفظ اصل صداقت و متانت دعوت کرد و گفت: باید وعده های صادقانه مطرح شده و هدف کاندیداها خدمت به مردم باشد.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اعلام اسامی داوطلبان احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: همه کاندیداها باید در برابر نتایج احراز صلاحیت، مطیع قانون باشند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: باید در همه شرایط اصل وحدت را مدنظر قرار داد و برای حفظ وحدت در کشور نسبت به قانون تمکین کرده و صلاح کشور را در نظر داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران باید با بررسی دقیق نظرات کاندیداها و تحلیل نظرات و وعده های نامزدها، فرد اصلح را برگزینند.

ماموستا محمدی بیان داشت: باید اولویت های اصلی و اساسی کشور را در نظر گرفته و با سنجش وعده های انتخاباتی کاندیداها، فردی را برگزید که با جدیت به دنبال پیشرفت کشور و بهبود وضعیت معیشتی و اشتغال مردم باشد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه کاندیداها را به حفظ اصل صداقت و متانت دعوت کرد و افزود: باید وعده های صادقانه مطرح شده و تنها هدف کاندیداها خدمت به مردم شریف ایران باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: ملت ایرن ملتی قدرتمند و با اراده بوده و به احدی اجازه دخالت در امور کشور را نخواهد داد، ایران همواره حامی ملتهای مظلوم جهان است.

ماموستا محمدی مطرح کرد: همه مذاهب و ادیان کشور در اتحاد کامل با یکدیگر به سر برده و در صورت هر گونه تهدید کشور به دفاع از دین و مرزهای کشور خواهند پرداخت./۳۰۲/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات