۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۹۳۱۸۳
لحظه ای با شهدای طلبه مدافع حرم(۱۱)

پیرو امام خامنه ای باشید و لاغیر

حجت الاسلام سید اصغر فاطمی تبار، شهیدی از تبار عشق و ایثار است که شب یلدای فراق را با سحرگاهان شهادت به وصال رساند و باده شهادت نوشید.
شهید فاطمی تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهادت مدرسه عشق است و شهید معلم شور و شیدایی عاشقان دیار حق.

شهید سر و جان می بازد تا مسیر عشق را با پای معرفت بپیماید و شمع محفل بشریت می گردد تا نور وجودش، تاریکی های جهل و خرافه را از منظر انسان ظلمت زده عصر جهالت بزداید و او را به طریق شیدایی و دلدادگی رهنمون گردد.

شهید همچون بلبلی خوش الحان، نغمه عاشقی سر می دهد و در بوستان معرفت به عشقبازی با معشوق می پردازد.

این پاک باختگان دیار عاشقی، گوهر معرفت را در عمق دریای عشق می جویند و در طریق عشق و ایثار جان نثار می کنند و خط سرخ خون می نگارند.

حجت الاسلام سید اصغر فاطمی تبار، شهیدی از تبار عشق و ایثار است که شب یلدای فراق را با سحرگاهان شهادت به وصال رساند و باده شهادت نوشید.

22 بهمن سال 64 یادآور شکفتن گلی از بوستان انقلاب است که 3 دهه بعد شمیم جان نواز معرفتش، روح عاشقان طریق معرفت را متنعم از معرفت الهی ساخت.

عشق؛ این اکسیر انسان ساز، سید اصغر را به سوریه کشاند تا این مجاهد علمی حوزه علمیه که درس معرفت را پا به پای دیگر طلاب تا سطح 3 آموخته بود، روح خود را در دریای عشق دفاع از حرم صیقل بخشد.

16 آذرماه سال 94 سوریه معراج شهیدی بود که خود مدافع حریم دین بود و دفاع از حرم را پیشه عشق ساخت تا در خیل عاشقان طریق زینبی(س) جاودانه شود.

تپه های العیش ذیطان، قله افتخاری بود که شهید سید اصغر فاطمی تبار را بال پرواز بخشید و موسم قربانی شدن او را به نظاره نشست.

این روحانی شهید که بر قله عشق و معرفت ایستاده است، روح بزرگش در سدرة المنتهی متنعم نعمات الهی شد و جسم پاکش در گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

وصیت این شهدا منبع معرفت و بصیرتی است که هدایتگر رهروان طریق عشق و معرفت است و راه از بیراهه می شناساند و روشنای مسیر انسان در تاریکی عصر تحجر مدرن می شود.

شهید سید اصغر فاطمی تبار، سلاله ای از تبار فاطمی، در وصیت نامه خود خط ولایت می نگارد و می گوید: «باور داشته باشید که جواب سیلی دشمن، سرب داغ است نه لبخند ذلیلانه، باور کنید که دشمن ما ضعیف است و این وعده خداست که اگر در مقابل کفر استقامت کنید پیروزی از آن شماست، شک به خودتان راه ندهید و پیرو ولایت فقیه باشید و لاغیر؛ پیرو امام خامنه ای باشید و نه کسان دیگر»/872/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سیدامید
Iran, Islamic Republic of
۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۲
میخواستم از سیداصغر بگم .با سید تقریبا 4سال باهم بودیم توحوزه مهدیه خیلی خوش فهم بودند و از نظر علمی عالی بود همچنین معنویت عالی بود صحبت یا از خدابود یا از اهل بیت علیهم السلام نسبت به مسائل اجتماعی مشکلاتی که میدید تاجایی که توان داشت تلاش میکرد مسله رو حل کند. گاهی وقتها توخواب می بینمش گفتم سیداصغر جات خوبه اونجا ایشون سرتکون دادند بله گفتم پیش اهل بیت علیهم السلام هستی باز هم سرتکون دادبله.
1
0