۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۴۹۳۰۳۰
امام جمعه شهداد:

نامزدهای ریاست جمهوری وعده های حق و قابل اجرا بدهند

حجت الاسلام الله وردی با اشاره به این که تبلیغات سالم و دور از تخریب می تواند تبلیغی خوب از سوی نامزدهای ریاست جمهوری باشد، گفت: نامزدهای ریاست جمهوری مردم را با وعده های دروغین، فریب ندهند.
حجت الاسلام احمد الله وردی امام جمعه شهداد

حجت الاسلام احمد الله وردی امام جمعه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با تبلیغات سالم از سوی شش نامزد ریاست جمهوری، گفت: تبلیغات سالم و دور از تخریب می تواند تبلیغی خوب از سوی نامزدهای ریاست جمهوری باشد.

وی افزود: افرادی که از شورای نگهبان برای نامزدی در ریاست جمهوری انتخاب شده اند، باید بتوانند با تبلیغات سالم و دور از هرگونه تخریب بر ضد دیگر نامزدها، کار خود را در دوره تبلیغاتی به خوبی انجام دهند.

حجت الاسلام الله وردی با اشاره به این که شورای نگهبان توانست با مصلحت سنجی و با دقت کامل افرادی را برای نامزدی در دوره ریاست جمهوری مشخص کند، ابراز داشت: کسی در کشور ایران حق برخورد و ناسزا گفتن به شورای نگهبان را ندارد و همه باید به رای شورای نگهبان احترام بگذارند.

وی بیان داشت: شش نامزد نهایی برای ریاست جمهوری باید سعی کنند تبلیغاتی با موازین شرعی و قانونی را در این دوره تبلیغات داشته باشند تا بتوانند دیگران را به سوی خود جذب کنند.

استاد حوزه علمیه شهداد با اشاره به این که اخلاق محوری می تواند به نامزدها برای رأی جمع کردن در بین مردم کمک کند، خاطرنشان کرد: نامزدهای ریاست جمهوری وعده های حق و قابل اجرا را به مردم بیان کنند و مردم را با وعده های دروغین، فریب ندهند.

وی اظهار داشت: شش نامزد ریاست جمهوری این دوره وعده هایی را به مردم بیان کنند که بتوانند آن ها را اجرا کنند.

امام جمعه شهداد با توجه به این که رییس جمهور فعلی خدمت گزاری و وظیفه خودش را فدای مسائل انتخاباتی نکند، بیان داشت: قدرت دوم کشور برای قوه مجریه بوده و باید مردم کسی را برای این قوه انتخاب کنند که یک فرد انقلابی و ولایی باشد تا بتواند به همراه صفت انقلابی خود، خدمت گزار خوبی برای مردم باشد.

وی در پایان با بیان این که مردم ایران خواهان پخش مناظرات به صورت زنده از رسانه ملی هستند، گفت: رسانه ملی سعی کند که مناظره های شش نامزد را به صورت زنده برای مردم پخش کند./302/9707/ب1

ارسال نظرات