۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۹۲۹۳۵
معاون تهذیب مدرسه امام کاظم شادگان تأکید کرد؛

ضرورت ارتقای فعالیت های فرهنگی و معرفتی در مساجد

حجت الاسلام حزباوی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی مساجد شادگان به صورت سنتی برگزار می شود، گفت: منابر سنتی دل آزردگی جوانان را در پی دارد و در این باره ارتقای فعالیت های فرهنگی و هنری بسیار ضروری است.
حوزه

حجت الاسلام حزباوی، معاون تهذیب مدرسه امام موسی کاظم(ع) شادگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری اعتکاف دانش آموزی برای نخستین بار در شادگان که به همت این مدرسه برگزار شد، ابراز داشت: دوره دو روزه ای در قالب طرح شهید قنوتی به همت مدسه با حضور 160 دانش آموز در اردوگاه فرهنگی دارخوین برگزار می شود.

معاون تهذیب مدرسه امام موسی کاظم(ع) شادگان با اشاره به برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس برای 160 دانش آموز در شهریورماه خاطرنشان کرد: این اردو در جهت ارتقای سطح معرفتی، معنوی و بصیرتی دانش آموزان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 21 مبلغ در مدارس شهرستان فعالیت های تبلیغی، پرسش و پاسخ به سؤالات شرعی و شبهات مطرح شده را پیگیری می کنند، افزود: نزدیک به 427 دانش آموز را درگروه های مجازی مدرسه عضو کرده و به سؤالات مطرح شده پاسخ و از مطالب دینی و علمی قرار داده شده در این کانال ها که به نام سربازان امام زمان(عج) مزین شده اند، استفاده می کنند.

حجت الاسلام حزباوی ادامه داد: تبیین فرمایشات اول سال رهبر معظم انقلاب، برگزاری جلسات بصیرتی، تشییع نمادین و تجمع هیأت ها به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) در مدرسه از دیگر اقدامات مدرسه است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری از برگزاری نشست های بصیرتی و جلسات پرسش و پاسخ خبر داد و گفت: توجه به مباحث معنوی و معرفتی در میان دانش آموزان با توجه به ضعف در فعالیت های فرهنگی مساجد شادگان بسیار ضروری است.

معاون تهذیب مدرسه امام موسی کاظم(ع) شادگان با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی مساجد شادگان به صورت سنتی برگزار می شود، اظهار داشت: فعالیت های سنتی دل آزردگی دانش آموزان را در پی داشته است که به تبع آن احتمال غوطه ور شدن آنها را در شبهات مطرح شده افزایش می دهد.

این مقام مسؤول در پایان گفت: 15 روحانی مستقر حوزه امام موسی کاظم(ع) در شهرستان شادگان در قالب طرح هجرت به همراه 10 روحانی مستقر سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در مدارس آموزش و پرورش به فعالیت های تبلیغی می پردازند./302/9456/ب1

ارسال نظرات