۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۴۹۲۶۹۲
قالیباف:

مدیریت پشت میزی گره ای از مشکلات کشور باز نمی کند

قالیباف با اشاره به اینکه مدیریت پشت میزی گره ای از مشکلات کشور باز نخواهد کرد گفت: مردم ایران شایسته بهره مندی از زندگی آرام و سرشار از رفاه هستند.
قالیبافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، محمدباقر قالیباف شهردار تهران عصر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم و عملیات غرورآفرین بازی دراز ابراز داشت: مردم منطقه غرب مردانگی و سلحشوری خود را در دوران دفاع مقدس به خوبی به نمایش گذاشتند و رشادتهای بسیاری در صفحات تاریخ این کشور رقم زدند.

قالیباف با اشاره به حضور خود در کرمانشاه و ایلام و کردستان در زمان جنگ تحمیلی تأکید کرد: در آن زمان ما با چشم خود شاهد رشادتهای شیرزنان و غیورمردان این خطه بودیم که با دستان خالی و تنها با سلاح ایمان در مقابل دشمنان ایستادگی می کردند.

شهردار تهران با اشاره به سخنان شهید چمران تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی دسته دسته مرد از نامرد جدا می شدند تا از خاک کشور حراست کرده و با رشادت و غیرت به دفاع از مرزهای میهن اسلامی می پرداختند.

وی بیان داشت: مردم استان کرمانشاه افزون بر ایستادگی در مقابل دشمنان بعثی، در مقابل نفاق نیز ایستادگی کردند و تمام عشایر و طوایف استان در کنار رزمندگان با منافقان جنگیدند و این ایستادگی در تاریخ پرشکوه انقلاب ثبت شد.

قالیباف خاطرنشان کرد: امروز نیز همین مردم در مواقع بحرانی رشادت خود را نشان می دهند و پای آرمانهای انقلاب و اسلام می ایستند و در این راه فداکاری و ایثارگری نیز خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: امروز نیز همچون دوران انقلاب و جنگ تحمیلی گوش به فرمان ولی فقیه هستیم و پای آرمانها انقلاب ایستاده ایم تا جایی که می بینیم در سراسر منطقه آتش و جنگ بیداد می کند اما در ایران اسلامی به برکت خون شهدای مدافع حرم امنیتی پایدار و بی نظیر حکمفرما است.

قالیباف یادآور شد: مردم ایران شایسته بهره مندی از زندگی آرام و سرشار از رفاه هستند، اگر امروز این شرایط را برای مردم فراهم نکنیم در واقع نتوانسته ایم که آرمان های نظام اسلامی را تحقق بخشیم.

شهردار تهران اظهار داشت: انقلاب اسلامی به فرموده امام راحل متعلق به مستضعفان و محرومان است بنابراین اولویت اصلی نظام باید به رسیدگی به محرومان و و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها اختصاص یابد.

قالیباف عنوان داشت: دشمنان به خوبی می دانند که از راه نظامی نمی توانند به کشور ضربه ای وارد کنند بنابراین از راه فشار اقتصادی و فرهنگی بر کشور وارد شده و اهداف خویش را پیش می برند.

وی در پایان با اشاره به ضعف در عملکرد اقتصادی کشور مطرح کرد: متأسفانه امروزه خانواده های بسیاری از حداقل های زندگی نیز محروم هستند که این مشکلات باید مرتفع شود زیرا مدیریت پشت میزی گره ای از مشکلات کشور باز نخواهد کرد./۲۰۲/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات