۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۴۹۲۴۶۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

حضور پرشور در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و بلوغ سیاسی ملت ایران است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: حضور پرشور و بابصیرت مردم در دو انتخابات پیش رو نماد مردم‌سالاری دینی و نشان‌دهنده بلوغ سیاسی ملت ایران است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، عصر امروز در جمع مسؤولان فرهنگی استان، با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم در این عرصه تأکید کرد.

وی افزود: شاید در انتخابات و در مورد نامزدها سلیقه‌های ما با هم تفاوت داشته باشد؛ ولی حضور تفاوت ندارد؛ زیرا منیت‌ها در سلیقه‌های سیاسی ظهور پیدا می‌کند اما در اصل انقلاب و نظام هیچ منیتی نداریم و همه با هم ما هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه همه ما یک محور به نام ولایت داریم و بر گرد این محور پیش می‌رویم، تصریح کرد: حضور ما در انتخابات معنادار خواهد بود و بلوغ سیاسی ما را به رخ دنیا می‌کشد.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی ادامه داد: انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم بصیرت اجتماعی را در کف خیابان و پای صندوق‌های رأی به دشمن نشان می‌دهد و به همه ثابت می‌کند که مردم رشید و بالغ ایران اسلامی راه خود را به‌درستی پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات عمل صالح و تکلیف دینی و سیاسی است، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم در تمامی صحنه‌های اجتماعی و سیاسی توان خود را به رخ دنیا و دشمنان بکشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه شکر نعمت انقلاب و نظام اسلامی بازخوانی و بازگویی است، تصریح کرد: درواقع هر انتخاباتی که در کشور برگزار می‌شود بازگویی و بازخوانی رأی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی در فروردین سال 58 است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی ادامه داد: با حضور پرشور مردم در انتخابات دنیا پیام انقلاب ما در دریافت می‌کند که این انقلاب مردمی بوده و مردم‌سالاری دینی در این کشور به تمام معنا جاری و ساری است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما طفلی بود که الآن بالغ شده و در آستانه 40 سالگی و پختگی قرار دارد، اظهار کرد: الآن دوران پختگی انقلاب است؛ به همین دلیل امروز باید پیام‌های انقلاب خود را به‌صورت کامل به دنیا صادر کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه انقلاب ما اکنون بالغ شده و می‌خواهیم دست نابالغ‌ها را هم بگیریم، اضافه کرد: ما قصد داریم شیوه آزادی و آزادگی و غیرتمندی نسبت به آرمان را به دنیا صادر کنیم./۲۰۲/۹۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات