۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۴۹۲۴۵۷
امام جمعه بستان آباد:

حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات حلال مشکلات کشور است

حجت الاسلام رضوی با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات پیش رو، گفت: این حضور اگر با آگاهی و شناخت همراه باشد کشور را در مسیر رفع مشکلات جامعه قرار خواهد داد.
حجت الاسلام رضوي،امام جمعه بستان آباد

حجت الاسلام سید رضا رضوی، امام جمعه بستان آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به انتخابات پیش رو و حساسیت بالای آن، خاطرنشان کرد: بصیرت و شناخت در کنار حضوری مسؤولانه در انتخابات دارای اهمیت و فراوانی است که مسیر حرکت کشور را در جهت توسعه هموار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کشور با وجود همه تلاش‌ها هنور دارای مشکلات فراوان در سطح جامعه و مردم است، ابراز داشت: حضور آگاهانه، انقلابی و پرشور ملت در انتخابات راه حل تمام مشکلات کشور است، اگر انتخاباتی پرشور، آگاهانه و انتخابی صحیح را رقم زدیم مشکلات کشور همه حل خواهد شد و کشور در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: انتخابات در حقیقت تعیین تکلیف آینده 4 ساله کشور، شهرها و روستاها است، از این جهت است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه مردم باید با احساس تکلیف و بصیرت تمام  دراین صحنه تاریخی حضور پیدا کنند.

وی با برشمردن برخی از پیشرفتهای چشمگیر نظام اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی، گفت: در بسیاری از حوزه ها به ویژه علم، فن آوری و انرژی  پیشرفت هایی که پس از انقلاب به وسیله جوانان انقلابی به دست آمده شگفت آور و تحسین برانگیز است.

امام جمعه بستان آباد در ادامه هدف نهایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبدیل شده به الگوی همه ملت های منطقه وجهان برشمرد و گفت: امروز نظام و انقلاب اسلامی ما با داشتن ظرفیتهای عظیم طبیعی و انسانی این پتانسیل را دارد که بعنوان آرمان والگوی ملتها تبدیل شود .

وی با بیان اینکه این مهم قابل دسترسی است به شرطی که اتحاد، یک دلی و فرهنگ انقلابی در جامعه همچنان حفظ شود، خاطرنشان کرد: بنابراین لازم است ملت و مسؤولان در کنار هم این کشور را آباد و مشکلات را حل کنند، مردم با انتخابی آگاهانه و درست و مسؤولان با عملکردی صحیح باید کشور را یاری کنند.

حجت الاسلام رضوی ولایت فقیه را نعمت الهی برای جامعه اسلامی ایران برشمرد وگفت: به اذعان برجسته ترین تحلیلگران و سیاستمداران بین المللی و منطقه ای آنچه انقلاب و نظام اسلامی را در عرصه های مختلف و در برابر مشکلات و فشارهای گوناگون از کید و حیله دشمنان مصون داشته است همین نعمت ولایت فقیه است./۸۵۴/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات