۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۹۲۴۰۸
امام جمعه بجنورد:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بانی خیر اتصال همه طرفداران انقلاب است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تجلیل از خدمات و فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بانی خیر برای وصل کردن همه طرفداران انقلاب است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد امروز در مراسم تجلیل از اعضای ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در فضای تاریک دنیا بار دیگر اسلام را به عنوان منبع نور و هدایت معرفی کرد.

وی افزود: در زمانی که اسلام به عنوان دینی که تاریخ مصرف آن به پایان رسیده و برای عصر علم و فناوری حرفی برای گفتن ندارد معرفی می‌شد و در قلب این تاریکی‌ها خورشید انقلاب ما درخشید، تاریکی‌ها را زدود و جایگاه دین و دین‌داری و خداباوری را در دنیا مطرح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی ما دو گوهر آشکار شد، اضافه کرد: نخستین مورد گوهر وجود انسان و کارایی انسان خداباور بود؛ به‌گونه‌ای که معلوم شد انسان خداباور توان و توانمندی فراوانی دارد و اگر ظرفیت و فضایی برای او فراهم شود می‌تواند کارهای شگرفی بکند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی ادامه داد: دومین مورد گوهر اسلام ناب محمدی بود که نوعی بعثت جدید بود و تمام تار و پود توطئه‌های استکباری را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی ایران معادله جدیدی در دنیا ایجاد کرد، تصریح کرد: امروز معادله دنیا تغییر کرده و در حالی که پیش از انقلاب ایران به عنوان کشوری عقب‌افتاده بود؛ اما امروز محور قدرت، مقاومت و تصمیم‌گیری در مسائل سیاسی کلان دنیا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه با انقلاب اسلامی ایران تحول و دگرگونی همه‌جانبه اجتماعی را در کشور شاهد بودیم، اظهار کرد: افرادی که هم دوران ظلمت ستم‌شاهی و هم دوران نور جمهوری اسلامی را دیده‌اند می‌دانند که این دو دوران اصلاً قابل قیاس با یکدیگر نیستند و اکنون به نسبت آن زمان چندین برابر توسعه و تحول و پیشرفت داریم.

وی تصریح کرد: با انقلاب اسلامی انسانیت ما شکوفا شد و اسلام ناب خود را نشان داد به‌گونه‌ای که امروز ما در دنیا در زمینه‌های مختلف حرف برای گفتن داریم.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات و فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: این نهاد بانی خیر برای وصل کردن همه طرفداران انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واسطه خیر است تا همه انقلابیون، مجاهدان و دلسوزان را در قالب یک تشکیلات و برنامه‌ریزی هماهنگ کند تا مردم در ایام‌الله حضور معنادار و زیبایی داشته باشند و به تعبیر رهبری خوش بدرخشند./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات