۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۹۲۳۹۴
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

افزایش ۲۰ درصدی شرکت مردم خراسان شمالی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته میزان حضور مردم استان در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه ۹۵ بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در آیین تجلیل از اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، اظهار کرد: آن امام همام می‌فرماید: خداوند بندگانی دارد که با عمل خالص خود و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی با خدا معامله می‌کنند و خدا هم خالصانه‌ترین قدردانی خود را از آنها انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر بودجه و امکاناتی ندارد و کار در آن جهادی و انقلابی است، افزود: بر این اساس یکی از مصادیق عباد الله اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان و شهرستان هستند.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: فعالیت ستاد به‌گونه‌ای بود که رهبری در روز آغاز سال و در سخنرانی مشهد مقدس از عظمت و شکوه مراسم 22 بهمن سال 95 یاد کردند که این شکوه و عظمت جز با همدلی و همراهی و همکاری اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر در کشور و استان محقق نمی‌شد.

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی در ادامه با ارائه گزارشی از برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در استان، اظهار کرد: برای برگزاری شایسته مراسم ایام‌الله دهه فجر سال 95 درمجموع هشت جلسه ستاد استانی، 17 جلسه کمیته‌های مختلف و درمجموع در استان و کمیته‌ها و شهرستان‌های استان 46 جلسه هماهنگی برگزار شد.

وی ادامه داد: تعدد جلسات برای هماهنگی خوب است؛ اما اینکه یک دستگاه در کمیته‌های مختلف عضو بوده و این مسأله اجرای برخی برنامه‌ها را دچار اشکال می‌کند یک ضعف محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه در دهه فجر سال 95 در سطح استان در مجموع بیش از هشت هزار برنامه برگزار شد که برخی از این ویژه‌برنامه‌ها دارای زیرمجموعه‌های مختلفی بودند، خاطرنشان کرد: درمجموع در دهه فجر سال 95 در شهرستان بجنورد پنج هزار برنامه، شیروان 655 برنامه، اسفراین 445 برنامه، مانه و سملقان 408 برنامه، راز و جرگلان 297 برنامه، گرمه 267 برنامه، فاروج 236 برنامه و در شهرستان جاجرم 195 برنامه اجرا شد.

به گفته وی، همچنین در 12 بهمن به‌صورت ویژه 26 برنامه محوری گرامیداشت این روز در مرکز استان و شهرستان‌ها و در 53 نقطه هم آیین راهپیمایی و تظاهرات برگزار شد.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به افزایش شمار شرکت‌کنندگان در مراسم گرامیداشت 22 بهمن 95 در استان به نسبت سال پیش از آن، افزود: مراسم گرامیداشت 22 بهمن درمجموع در 53 نقطه استان برگزار شد و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته شمار شرکت‌کنندگان در آن هم به نسبت سال پیش حدود 20 درصد افزایش یافته بود.

وی اضافه کرد: جمعیت کل شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در سطح استان بیش از 230 هزار نفر بودند که قریب 50 درصد در مرکز استان در راهپیمایی شرکت داشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی تشکیل کمیته حوزه و روحانیت و کمیته نظارت و ارزیابی در ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر را دو کار جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان دانست و گفت: این دو کمیته برای نخستین بار در کشور ذیل ستاد گرامیداشت دهه فجر تشکیل شدند./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات